Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Telia finance betalning ej registrerad?

Hej!
Har en delbetalning på min telefon via Telia Finance och får varje vecka ett mail med fakturan men såg att man istället kunde kortbetala faktura direkt via deras hemsida istället. Jag har aldrig gjort detta innan men tänkte att det var smidigare än att logga in på banken och knappa in allt manuellt så jag betalade genom hemsidan istället bara. Betalningen gjorde jag den 13:e Januari och nu den 19:e så står fakturan fortfarande som "Obetald" på deras hemsida?? Är detta normalt någon annan som vet mer om detta? Ska det verkligen ta så här lång tid? Känns ju väldigt lustigt nu har jag ju varit i god tid då förfallodatumet är sista Januari men ponera att jag skulle betala vid löning? Då skulle jag ju eventuellt kunna få någon dröjsmålsavgift?

Dom brukar av någon sanslöst vansinnig anledning bokföra alla betalningar vid förfallodatum även om betalningen gjordes veckor i förväg . Obs detta gäller kort. Vid vanlig bankgiro betalning går det fortare

Dom brukar av någon sanslöst vansinnig anledning bokföra alla betalningar vid förfallodatum även om betalningen gjordes veckor i förväg . Obs detta gäller kort. Vid vanlig bankgiro betalning går det fortare
Ja precis det va det jag tänkte på också då när jag vanligtvis gör betalningar via en vanlig bankgiro betalning så ser jag fakturan betald 1-2 dagar efter. Så jag kan sitta lugnt med andra ord? :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp