Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Telia bredband

Jag skaffade bredband hos telia förra veckan( inga problem trots bet anmärkning), än så länge har jag inte sett ngn kreditupplysning. Ngn som vet var de tar upplysning och om det är hos sergel :hur funkar det, påverkar det övriga på ngt sett?

N
Jag skaffade bredband hos telia förra veckan( inga problem trots bet anmärkning), än så länge har jag inte sett ngn kreditupplysning. Ngn som vet var de tar upplysning och om det är hos sergel :hur funkar det, påverkar det övriga på ngt sett?
När jag skaffade fast tele genom Telia för ett par år sedan så tog de från en helt okänd som jag inte sett varken före eller efter det

Dom tar hos Sergel, ramlar in i kivra

När jag skaffade Internet via Telia (fiber) så gjordes det ingen kreditupplysning alls. Det tar ju en sekund för dem att stänga anslutningen om man inte betalar, så det är ingen särskilt riskfylld kredit.

När jag skaffade Internet via Telia (fiber) så gjordes det ingen kreditupplysning alls. Det tar ju en sekund för dem att stänga anslutningen om man inte betalar, så det är ingen särskilt riskfylld kredit.

Om inte den uteblivna betalningen föregåtts av en resa till egypten och att man där, via sitt mobila bredband, haft 3 ungar som samtidigt plöjt serier på netflix, och det pga fördröjningar dröjer någon dag extra innan beloppsspärren kickar in. Då är risken hyfsad ändå :)

Om inte den uteblivna betalningen föregåtts av en resa till egypten och att man där, via sitt mobila bredband, haft 3 ungar som samtidigt plöjt serier på netflix, och det pga fördröjningar dröjer någon dag extra innan beloppsspärren kickar in. Då är risken hyfsad ändå :)

Jo, fast nu var det i mitt fall en fast anslutning till hemmet, och den kostar ju lika mycket oavsett om man använder den mycket eller lite. Hursomhelst så gjorde de ingen kreditupplysning.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp