Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Telenr. förskottslön

Hade du lånat där tidigare eller var det första gången du lånade där ?

Det var första gången. Tog väldigt lång tid men när dom väl svara så gick det supersnabbt och pengarna på kontot samma sekund som dom gjorde utbetalningen.

Någon som lånat av dessa flera gånger? Tror ni man kan låna av dom igen direkt efter man återbetalt tidigare lån?

Det var första gången. Tog väldigt lång tid men när dom väl svara så gick det supersnabbt och pengarna på kontot samma sekund som dom gjorde utbetalningen.

Någon som lånat av dessa flera gånger? Tror ni man kan låna av dom igen direkt efter man återbetalt tidigare lån?
Jag har lånat fler gånger. Har funkat bra hittills

Ok, så bra. Jag får väl vänta vidare då. Har iallafall mail att dom mottagit låne ansökan. Alltid nått haha.

Nu har dom dragit pengar för mitt första lån. Hur lång tid tar det innan man får bekräftelse på att det är återbetalt?

Jag söker nytt lån samma dag som de drar mitt gamla lån. Jag har då pengarna på kontot dagen efter..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp