Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Telenor och kreditupplysning

Hej!

Har en delbetalning på min mobil och om några månader är den färdigbetald. Tyvärr håller mobilen på att ge upp och jag är i skriande behov av en ny. Jag har abonnemang hos Telenor och som jag förstått det så tas ingen kreditupplysning om man beställer en ny telefon vars månadskostnad inte överstiger den aktuella delbetalningen. Någon som har erfarenhet av Telenor?

Hej!

Har en delbetalning på min mobil och om några månader är den färdigbetald. Tyvärr håller mobilen på att ge upp och jag är i skriande behov av en ny. Jag har abonnemang hos Telenor och som jag förstått det så tas ingen kreditupplysning om man beställer en ny telefon vars månadskostnad inte överstiger den aktuella delbetalningen. Någon som har erfarenhet av Telenor?
Dom tog en micro- UC på mig

Tack för svar! Kan inte se att det togs någon upplysning överhuvudtaget när jag skaffade nuvarande mobil för två år sen. Kollat i Kivra men kan varken se att UC eller Bisnode reggades då.

De tog Bisnode på mig förra året, en för bredbandet och en för flytt av mobilabonnemanget. Köpte ingen telefon dock.

I somras juli 2023 tog de bisnode på mig nör jag bytte telefon. Ingen UC alls

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp