Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Telenor missade fakturor

Någon som vet hur många fakturor som man kan missa och ha efter sig innan abonnemanget spärras?

Ring kundtjänsten och fråga i stället för att fråga här, lite lättare att ringa kanske eller tänker ja helt fel?

Ring kundtjänsten och fråga i stället för att fråga här, lite lättare att ringa kanske eller tänker ja helt fel?
2 veckor, jag var sen två veckor och helt plötsligt slutade allt att fungera. De låste upp direkt då man kunde betala via Swish. Men blev förvånad att det gick så fort

2 veckor, jag var sen två veckor och helt plötsligt slutade allt att fungera. De låste upp direkt då man kunde betala via Swish. Men blev förvånad att det gick så fort
Det verkar skilja sig väldigt mycket beroende på vilken operatör man har. Har själv legat efter 2 månader hos Telia en gång i tiden och det enda som hände var att de la på en påminnelseavgift på nästkommande faktura.

Jag har legat efter en månad och betalt ikapp hos Telenor, gällde internet. Inget stängdes av under den tiden för mig.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp