Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Telefontid KFM för skuldsanering

Hej fick ett sms nu att kfm påbörjat handläggning och kommer ringa mig angående min skuldsanering.

Har ni några tips inför detta?

Bara be för en ok handläggare. :)
Jag har sökt en gång tidigare och den personens namn kunde jag inte bokstavera ens med facit i hand... Nu ska jag få tala med "Louise" så redan där känns det mer lovande. Men förra gången var jag på jobbet och stressad, nu har jag lite tid att förbereda mig mentalt. Man går väl igenom "varför" man har dessa skulder och vad man gjort för att försöka minska på dem. Men jag ber ;)

Hej fick ett sms nu att kfm påbörjat handläggning och kommer ringa mig angående min skuldsanering.

Har ni några tips inför detta?
Skriv ner några "stolpar" som du anser vara viktiga att ha med i samtalet!
Håll dig till krass sanning kan vara ett säkert kort att slippa obehagliga överraskningar senare...

Och lycka till!!

Nu har vi pratat, 35 minuter tog det. Supertrevlig. Inkännande. Förstående. Kändes betydligt bättre än den där roboten man fick prata med förra gången... Nu är det bara vänta på beslutet. Hur lång tid kan det ta? ^^

Det kan komma till KIVRA redan idag....

Jag fick beslut om inledande bara nån timme efter samtalet ,
Oj shit! Det kändes ju som att det skulle komma redan samma dag eftersom hon ringde så pass tidigt på morgonen och fick allt hon behövde, men man vet aldrig.... Hade varit jävla skönt att bara få ett besked direkt. Fick nämligen ett jobb igår, som jag inte ens hunnit skriva på kontrakt för ännu. En inledande skuldsanering denna vecka hade ju varit grädden på moset. Även om jag inte kan andas ut förens den är beviljad och godkänd så att säga... Hua. Nervös som ett jävla getingbo just nu.

Woah nu ringde hon igen och ställde några frågor till... förhoppningsvis idag eller imorgon tar hon ett beslut. Verkade definitivt vilja "inleda" eller så. Men ah, vem vet... Pirrigt!

Woah nu ringde hon igen och ställde några frågor till... förhoppningsvis idag eller imorgon tar hon ett beslut. Verkade definitivt vilja "inleda" eller så. Men ah, vem vet... Pirrigt!
Vad fick du för fler frågor?, håller tummarna för dig ☺️

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp