Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Telefonterror från Ferratum

Var sen med en betalning till Ferratum, förfallodatum var 28/7 och jag betalade 3/8.
De har ringt och ringer flera gånger per dag från olika nummer, jag har blockat alla nummer men de ringer från nya nummer, helt otroligt! tycker att det räcker med EN påminnelse. Vad håller de på med!! Galningar

Var sen med en betalning till Ferratum, förfallodatum var 28/7 och jag betalade 3/8.
De har ringt och ringer flera gånger per dag från olika nummer, jag har blockat alla nummer men de ringer från nya nummer, helt otroligt! tycker att det räcker med EN påminnelse. Vad håller de på med!! Galningar

Been there... Done that ! Deras beteende är ABSURT !
Det mest obehagliga var samtalet från dom i slutet på maj då jag befann mig på Malta på jobb konferens och dom HELT PLÖTSLIGT för första och ända gången ringde mig från ett Malta nummer...
Då höll jag uttryckligen på att ”skita på mig” och ja va super orolig över att dom kanske t.o.m visste att jag befann mig på ön. Även då jag vet att dom sitter just på Malta, men likväl...den känslan asså :( :(

Been there... Done that ! Deras beteende är ABSURT !
Det mest obehagliga var samtalet från dom i slutet på maj då jag befann mig på Malta på jobb konferens och dom HELT PLÖTSLIGT för första och ända gången ringde mig från ett Malta nummer...
Då höll jag uttryckligen på att ”skita på mig” och ja va super orolig över att dom kanske t.o.m visste att jag befann mig på ön. Även då jag vet att dom sitter just på Malta, men likväl...den känslan asså :( :(

För att inte nämna ONEA - psykopater !!! :(

Bytte telefonnummer i samband med att jag släppte mitt. Kanon! Fick inte ett enda samtal :)
smart!

Vad jag inte begriper är hur de kan ha så många olika nummer att ringa ifrån?! Och att de har resurserna att låta folk ringa flera gånger om dagen till personer som inte svarar. Jag tycker att Ferratum är värre än Vivus t o m.

Ladda ner appen True Caller om du inte har den. De borde finns med där så man ser namnet på det företag som ringer.

Oj!! Får dom verkligen göra så?

Nu ringde de igen för tredje gången idag från ytterligare ett annat nummer.
Jag har ju redan betalat och hade kunnat svara och tala om det men eftersom de utövar terror så jag låter de ringa.
Det handlar om 300 kr. Intressant om det är färdigt ringt för idag eller om det kan komma ngt mer samtal :D
Ju mer de ringer desto mindre vill man svara!

Truecaller är verkligen bra att ha.. svarar när jag har betalat om ens då.. jag mailar - det får räcka som besked på att jag betalt

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp