Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Telefonsamtal skuldsanering

Om jag förstår de rätt så får man ett sms samma dag de ringer upp när man kommit fram i skuldsaneringskön. Typ att vi ringer dig under dagen . Om jag den dan sitter på en utbildning eller viktigt möte hur fasen gör jag när de ringer upp då? Kan man be att de ringer nästa dag? Eller är man körd då?

Första gången fick jag sms ! Andra gången inget sms !

Om jag förstår de rätt så får man ett sms samma dag de ringer upp när man kommit fram i skuldsaneringskön. Typ att vi ringer dig under dagen . Om jag den dan sitter på en utbildning eller viktigt möte hur fasen gör jag när de ringer upp då? Kan man be att de ringer nästa dag? Eller är man körd då?
Jag hade möte hela dagen jag fick mitt sms så jag ringde själv upp handläggaren och frågade om det gick bra att ta det direkt. Handläggaren bad om 5 minuter att ta fram min "akt" sedan ringde denne tillbaka och vi hade samtalet då.

Fick inte sms senast men kan man inte prata när dem ringer så är det bara att säga det och bestäm en tid till dagen efter

1: gången - Inget SMS.
2: gången - SMS
3:e gången - Inget SMS.

Jag har ansökt, har 33 stycken ärenden. Får nog samtal nästa och räknar inte med positivt, jag undrar om jag måste ha alla datum på alla lån redo i samtalet? Dom fick bara Borgenärsnamn och skuldstorleken av mig. Tänkte det tar ju lite tid att dra igen om alla 33 stycken långivare per telefon. Kanske jag ska ha ett Mail redo? Kom gärna med förslag

Jag har ansökt, har 33 stycken ärenden. Får nog samtal nästa och räknar inte med positivt, jag undrar om jag måste ha alla datum på alla lån redo i samtalet? Dom fick bara Borgenärsnamn och skuldstorleken av mig. Tänkte det tar ju lite tid att dra igen om alla 33 stycken långivare per telefon. Kanske jag ska ha ett Mail redo? Kom gärna med förslag
För mig frågades det bara om när senaste lånet var taget och varför. Det pratades mest om hur och varför det blivit som det blivit. Väldigt olika vad de frågar och hur långt samtalet blir, alla ansökningar är unika.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp