Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Telefonabonnemang

Jag förstår inte ens vad du skriver?

Varken Telia eller Halebop är särskilt svåra. Det är Sergels egen upplysning och jag har alltid gått igenom. Även när jag hade usel ekonomi.
Håller med @AphexTwin.
Telia och Halebop är absolut dom lättaste. Sen är väl resterande rätt likvärdiga, alltså Comviq,Tele2, Telenor och Tre.
Tre upplever jag som absolut svårast.

Håller med @AphexTwin.
Telia och Halebop är absolut dom lättaste. Sen är väl resterande rätt likvärdiga, alltså Comviq,Tele2, Telenor och Tre.
Tre upplever jag som absolut svårast.
Telia och Halebop är svårast. När vi säljer abonnemang och telefon så kollar det upp ifall man går igenom delbetalning, många går ej igenom. Dock var Telia och HB väldigt enkelt förr, det var ett bugg i systemet. Folk som hade betalningsanmärkningar kunde plocka ut telefoner. Vilket dem gjorde.

Tre är enklast, du behöver inte ens ha en inkomst, folk som precis fyllt 18 kan ta ett abonnemang med telefon.

Jag fick hos Hallon med liknande förutsättningar men det va några år sen så det kan ju ha ändrats.
Telia och Halebop är svårast. När vi säljer abonnemang och telefon så kollar det upp ifall man går igenom delbetalning, många går ej igenom. Dock var Telia och HB väldigt enkelt förr, det var ett bugg i systemet. Folk som hade betalningsanmärkningar kunde plocka ut telefoner. Vilket dem gjorde.

Tre är enklast, du behöver inte ens ha en inkomst, folk som precis fyllt 18 kan ta ett abonnemang med telefon.
Fick hos Telia med mobil och Telia Finance för 6 månader sen med 10 anmärkningar, så det var inte så länge sen.

Väcker liv i denna tråden. Är det någon som blivit beviljad telefon med anmärkning på senaste tiden?

Telefon eller bara abonnemang?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp