Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Telefon på delbetalning trots skuldsaldo

Det finns nog inte så mycket sämre kreditvärdighet än skuldsanering pågående..

Det finns nog inte så mycket sämre kreditvärdighet än skuldsanering pågående..
Finns inget som säger att man måste göra en ny upplysning för att nyttja befintlig kredit.
Hur hade det sett ut om du fått en upplysning varje gång du handlar med ditt kreditkort? ;-)

Finns inget som säger att man måste göra en ny upplysning för att nyttja befintlig kredit.
Hur hade det sett ut om du fått en upplysning varje gång du handlar med ditt kreditkort? ;-)

Kreditkortet hade avslutats vid inledandet..

Märkligt anser jag.
Jag har själv skuldsanering och Telia Finance skuld på ca 15.000 kr ingår i den. Loggar jag in på Telia Finance så har jag inget konto/kredit där, alltså ej kund.
Ska absolut inte teckna något. Blev bara genuint nyfiken hur det ens är möjligt eftersom min skuld är raderad hos Telia Finance och ligger hos något inkasso-bolag. Sergel kanske?
Kanske är så att din skuld till Telia Finance inte gick till inkasso och att du därför har kvar krediten men även det känns konstigt. Alla kreditkort man hade försvann ju vid skuldsaneringens början.

Har man skuldsanering ska man inte få/ha kredit nånstans, det är lite det det hela går ut på

Senast ändrad:
Förstår att din telefon är trasig nu men du kanske har möjlighet att få hjälp av någon närstående, o kanske betala den i december (betalfri från skuldsaneringen) eller köpa i december, alternativt köpa en 1000krs mobil

Kolla in samsung flex (full flex) på samsung.se har några polare med skuldsaldo som lyckats leasa både s25u och nya fold7 utan problem dock dyrt! Misstänker att det har o göra med att det ej är bindande med full flex, kollar bara kontot tror jag så du får in en lön

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp