Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Telefon på delbetalning trots skuldsaldo

Nu har min telefon lagt av helt, har haft den sedan 2017. Behöver en ny telefon ganska akut, men vet inte vart jag ska söka om delbetalning. Är det möjligt att få telefon trots skuldsaldo.
För övrigt: kan inte betala kontant då pengarna inte finns till.

Är du samsunganvändare så kan du ju säkert hitta en A-serie som du kan få för nån hundralapp. De funkar ju alldeles utmärkt till allt.
Jag hade själv den serien fram tills nyligen då jag fick en jobbtelefon istället.

Med skuldsaldo bör det ta stopp överallt, kreditvärdigheten kan inte bli så hemskt mycket sämre än så. Du får försöka hitta billig begagnad på nåt vis.

Om någon ä nyfiken så kunde jag teckna 30gb halebop 2år med 24 alt 36mån och välja en pixel 10 pro trots Skuldsanering :) jag hade beviljad kredit hos Telia finance som sjunkit genom åren. Så gick att fylla på den.

Stämmer det att Telia Finance godkänner kredit eller delbetalning trots skuldsanering?

Stämmer det att Telia Finance godkänner kredit eller delbetalning trots skuldsanering?

Jag hade redan en aktiv godkänd kredit sen tidigare. Så vettetusan om en ny upplysning skulle ske. Då tror jag det bli svårare. Dock fick jag denna kredit när jag hade anmärkning osv. Om jag minns rätt. Hade börjat släppa skulder till kronofogden när jsg chansade förra gången

Har du en kredit sen innan o den inte behöver utökas så funkar det. Men har du inte det så tar dom en kreditupplysning o då lär det inte gå.

Om någon ä nyfiken så kunde jag teckna 30gb halebop 2år med 24 alt 36mån och välja en pixel 10 pro trots Skuldsanering :) jag hade beviljad kredit hos Telia finance som sjunkit genom åren. Så gick att fylla på den.

Det låter riktigt illa hanterat av Telia..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp