Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Telefon från telenor

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jaha, och detta vet du?
Jobbar med rekrytering och kan intyga att det är otroligt vanligt. Det är även så pass vanligt att man inte ens får komma på intervju på grund av det. Många företag som inte anställer personer som är med där

Jaha, och detta vet du?
Skribenter här här påstått dom fått problem pga lexbase.
Har bekanta som är egna företagare alt högre chefer på olika ställen som resonerar som jag redogjort.

Jobbar med rekrytering och kan intyga att det är otroligt vanligt. Det är även så pass vanligt att man inte ens får komma på intervju på grund av det. Många företag som inte anställer personer som är med där
Jaha och du har inte gjort ett enda inlägg på lånforum förutom att man inte blir anställd p.g av Lexbase. Man kan ju tom vara oskyldig och vara med där.

Skribenter här här påstått dom fått problem pga lexbase.
Har bekanta som är egna företagare alt högre chefer på olika ställen som resonerar som jag redogjort.
Egna nystartade
mindre företagare köper jag. Högre chefer har nog mer objektiv syn än att titta på
Lexbase.

Har aldrig tagit något lån som jag inte har haft "uppbackning för".
Om det dessutom är så som trådstartaren senare påstod, att han behövde pengar till hyran på grund av sjukdom, hade det kanske varit lämpligare att fråga om man kan ansöka om sjukpenning i efterskott eller liknande.
Försvarar inte att köper telefon för att strunta att betala, det ska man så klart inte göra men fast han har kanske redan fått ersättning och sitter i skiten ändå?

När jag insåg att allt skulle gå åt helvete med miljonskulder köpte jag på mig så mycket jag kunde. Datorer, telefoner, kläder, möbler allt på avbetalning för det var redan kört. På så vis klarade man sig fint under skuldsaneringen då man inte behövde köpa något mer.

Vem tog bort inlägget?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp