- Meddelanden
- 170
- Mottagna reaktioner
- 23
- Poäng
- 111
Togs ingen UC på mig iaf@Freddan00 Testade du? Togs det UC?
Togs ingen UC på mig iaf@Freddan00 Testade du? Togs det UC?
3700 kr 2 gånger utan uc@Andel Vilket belopp handlades då för?
Går inte att delbetala swedbank pay sen årsskiftet.Om man delbetalar så hamnar den på Uc. Delade upp min faktura en gång på 2 men då hamnade den på UC
Jaha ok. Men vet att jag hade något på uc från payex och det va från Swedbank pay.Går inte att delbetala swedbank pay sen årsskiftet.
Jo man kan delbetala om man betalar i butik med Swedbank pay, då finns alternativet i kassanGår inte att delbetala swedbank pay sen årsskiftet.
Creditsafe på mig 10 000 kr i augusti 2025Återupplivar denna tråden... jag tänkte se om jag kunde delbetala ett köp om 18 tkr med swedbank pay delbetalning då säljaren erbjuder denna lösning.
Min fråga som är av stor vikt för mig.. vilken kreditupplysning? Vad jag har kunna läsa mig till så verkar det vara Creditsafe eller Micro UC.. någon som har lite erfarenhet från senaste halvåret gällande detta?? Alltså vilken kreditupplysning Swedbank Pay tar när man gör en delbetanling.. eller handlar på faktura. Vad som är viktigt för mig är att de inte tar Bisnode eller Vanlig UC..
Tacksam för hjälp med svar på ovan.