Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tar Swedbank Pay UC vid fakturaköp 2025? Erfarenheter?

Testade Ica för någon vecka sen. 1500 kr, tog creditsafe. Fakturan betald och klar. Testade nyss dock och fick ett felmeddelande. Hoppas det är störningar hos Swedbank Pay bara..

Om man delbetalar så hamnar den på Uc. Delade upp min faktura en gång på 2 men då hamnade den på UC

Återupplivar denna tråden... jag tänkte se om jag kunde delbetala ett köp om 18 tkr med swedbank pay delbetalning då säljaren erbjuder denna lösning.

Min fråga som är av stor vikt för mig.. vilken kreditupplysning? Vad jag har kunna läsa mig till så verkar det vara Creditsafe eller Micro UC.. någon som har lite erfarenhet från senaste halvåret gällande detta?? Alltså vilken kreditupplysning Swedbank Pay tar när man gör en delbetanling.. eller handlar på faktura. Vad som är viktigt för mig är att de inte tar Bisnode eller Vanlig UC..

Tacksam för hjälp med svar på ovan.

Återupplivar denna tråden... jag tänkte se om jag kunde delbetala ett köp om 18 tkr med swedbank pay delbetalning då säljaren erbjuder denna lösning.

Min fråga som är av stor vikt för mig.. vilken kreditupplysning? Vad jag har kunna läsa mig till så verkar det vara Creditsafe eller Micro UC.. någon som har lite erfarenhet från senaste halvåret gällande detta?? Alltså vilken kreditupplysning Swedbank Pay tar när man gör en delbetanling.. eller handlar på faktura. Vad som är viktigt för mig är att de inte tar Bisnode eller Vanlig UC..

Tacksam för hjälp med svar på ovan.
Creditsafe på mig 10 000 kr i augusti 2025

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp