Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tar cash2you UC?

Ni som sökt med BankId.. när ni får hem papper att ni är beviljade.. måste dessa skrivas på och skickas tillbaka för att lånet ska utbetalas?

Jag sökte lån hos Cash2you i februari. Fick då avslag. Det står att man måste vänta 6 månader på att söka igen. Tror ni de är stenhårda med den regeln? Jag tänkte försöka att ansöka online men är rädd för att göra bort mig.

Jag sökte lån hos Cash2you i februari. Fick då avslag. Det står att man måste vänta 6 månader på att söka igen. Tror ni de är stenhårda med den regeln? Jag tänkte försöka att ansöka online men är rädd för att göra bort mig.

Maila till dom o fråga och uppge ditt personnummer.

Dom svarar snabbt på mailen.

UC eller Creditsafe hos Cash2you?

Någon som sökt hos Cash2you på sistone? Tar de UC eller Creditsafe? Olika uppgifter förekommer.

UC

Tog UC på mig. Fick dock lån för ca 2 månader sedan

Det här är kanske en lite dum fråga, men har flyttat men inte ändrat adressen än så vet inte om man är beviljad. Iaf ansökte i lördags med bankid och idag så loggade jag in på internetbanken och inga pengar har dykt upp än, men autogirot är godkänt. Och i FAQ står det.

"Signerar du din ansökan med Bank-ID slipper du underteckna ett avtal. Då sker utbetalningen så snart ditt konto för autogiro blivit godkänt."

Det betyder väl att man har blivit beviljad det ansökta beloppet? Annars hade de väl ringt lr något och fråga om jag godtar lägre belopp? Undrar just för jag är på den nya dressen och svaret har väl kommit till den gamla adressen. Btw så tog de kreditupplysning via creditsafe för min del och ingen UC, vad jag vet.

Ansökte igår. dom tog creditsafe, Har inte hört mer, autogiro eg medgivet ännu, men det brukar ta nån dag vet jag...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp