Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tanke angående underskott...

Tjena jag tänkte bara på de här med underskott , många inkl jag är minskade förra året , men har funderat på varför de skulle ställa till så stor skillnad vid sök av samlingslån .. bankerna borde förstå att underskottet är högt pga många lån med dålig ränta typ.. va tänker ni :)?

Tjena jag tänkte bara på de här med underskott , många inkl jag är minskade förra året , men har funderat på varför de skulle ställa till så stor skillnad vid sök av samlingslån .. bankerna borde förstå att underskottet är högt pga många lån med dålig ränta typ.. va tänker ni :)?
Ja eller så tror dom man har lån som inte syns på uc därav högt underskott. Men vet inte, bara en tanke jag har.

Jag tror överhuvudtaget inte att underskott påverkar nämnvärt utan att det är en skröna. Haft under 0.5% i betyg med 200.000 i underskott.

Fått lån hos SEB med 130,000kr i underskott med fin ränta (sålde lägenhet med förlust)

Jag tror överhuvudtaget inte att underskott påverkar nämnvärt utan att det är en skröna. Haft under 0.5% i betyg med 200.000 i underskott.
Har samma, men inte omöjligt att det avgör när man söker lån hos en bank som inte använder sig av riskprognosen i sig. Och även om man t.ex. inte söker samlingslån men vill utöka lånebördan, då blir man nog lätt nekat även om man har t.ex. inkomst på 500K 0,1% men 200k i underskott.

Jag fick samlat alla blankolån hos Nordea (då 1,05 milj) med 200K i underskott. Inkomst 640K. Risk 0,4% (i februari i år).

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp