Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tankar

Nu har jag för första gången i mitt liv nått en gräns jag inte trodde skulle vara möjlig, jag kan inte betala månadens 2 ”sista” räkningar (lumafinans).
Det tär på mig därför att mina barn har jul lov och jag inte kunnat ge dom någon upplevelse eller åkt iväg på något kul som vi alltid har gjort.
Pengarna har inte räckt till helt enkelt.
Jag vill ge dom hela världen men vad gör man? Hur gör ni?

Nu ligger man här och funderar om man ska ta något snabblån för att åka iväg på något roligt för barnens skull….
Många tankar , vet inte riktigt vad jag vill med detta inlägg mer än att skriva ner och få det ur mig annat än i mitt huvud.

Ta hand om er!

Ta inte ett snabblån för det. Det finns så mycket annat du kan göra med barnen utan att det måste kosta en förmögenhet.
Jag har äntligen kommit till det stadiet att jag faktiskt kan bjuda barnen på en lunch "ute" och det gör mig så otroligt varm att jag kommit så långt.
Vägen är tuff och skit jobbig, jag är inte ens i närheten av att vara på väg ifrån den. Men kämpa på, jag hoppas du ser klarhet och en lösning snart.
Ta hand om dig!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp