Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tankar, skuldsanering, missbrukadkredit m.m.

Har med varit hos skuld rådgivning för ca 4 år sedan och det gav mig inte heller mycket om jag ska vara ärlig ! Hade jag varit i din sits hade jag verkligen ansökt om sanering . För skulle något hända med förhållandet så har man ett problem :) så tycker aboslut du ska ansöka så fort du kan ! Löneutmätning kan vara nyttigt en tid för dig innan för då kommer du veta hur det kommer vara sen :)
Nä, förstår hur han tänker det med sambon och som jag sa till honom jag förstår helt klart vad löneutmätning och skuldsanering innebär. Jag är inte rädd för att gå på det, det är endast om de ska komma hem till än och utmäta men de händer kanske inte så ofta om man har en lön att mäta på! Ja, jag ska skicka iväg den idag och så borde man få svar i november senast :)

Nä, förstår hur han tänker det med sambon och som jag sa till honom jag förstår helt klart vad löneutmätning och skuldsanering innebär. Jag är inte rädd för att gå på det, det är endast om de ska komma hem till än och utmäta men de händer kanske inte så ofta om man har en lön att mäta på! Ja, jag ska skicka iväg den idag och så borde man få svar i november senast :)
Jag tycker faktiskt skuldsanering är bättre i ditt fall då det skulle gå betydligt snabbare och sedan om något skulle hända med förhållande ! Tror inte det är jätteofta dom kommer hem till en ! Har du bil ?

Jag tycker faktiskt skuldsanering är bättre i ditt fall då det skulle gå betydligt snabbare och sedan om något skulle hända med förhållande ! Tror inte det är jätteofta dom kommer hem till en ! Har du bil ?
Japp, dock står den på min mamma ( billigare försäkring så ) plus att jag har den till jobbet :) ja, hoppas hoppas! Ibland kan man väl få ha lite tur :)

Löneutmätning går före egendom men bara om skulden kommer att betalas inom kort

Löneutmätning går före egendom men bara om skulden kommer att betalas inom kort
Ja, kan knappast betala så mkt på tre månader :p men undra om man kan skriva något via advokat att jag inte äger något på gården precis som man gör när man gift sig?

Japp, dock står den på min mamma ( billigare försäkring så ) plus att jag har den till jobbet :) ja, hoppas hoppas! Ibland kan man väl få ha lite tur :)
Hur skrev du på bil resa? Åker 50 km varje dag men vet inte riktigt hur jag ska räkna ut det :(

Ja, kan knappast betala så mkt på tre månader :p men undra om man kan skriva något via advokat att jag inte äger något på gården precis som man gör när man gift sig

Hur skrev du på bil resa? Åker 50 km varje dag men vet inte riktigt hur jag ska räkna ut det :(
Jag skrev 0 kr för har ingen bil och bor 10 min från jobbet med promenad :)

Glöm dock inte skriva in förskoleavgiften om du har barn :)
Nä, det glömde jag inte :) nu är allt in skickat så nu väntar jag och ser sen ska jag kolla upp om det går att skriva något via advokat att jag inte äger något på gården utan allt är sambon så slipper jag nojjig över det

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp