Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tankar i natten

Beklagar sorgen.. så smärtsamt att läsa :( ❤️

Många här beklagar sorgen.

Min far tog livet av sig för ett antal år sedan och jag kunde aldrig sluta reta mig på den frasen.Vaddå beklaga sorgen?
Beklaga förlusten, inte sorgen. Låt sorgen ta sin plats!

Ditt inlägg berörde mig och många andra djupt. Ta hand om dig och din familj, jag tänker på er. Hitta någon att prata med, någon du kan ventilera alla tankar och frågor med . Bär det inte själv, för din egen skull och för dina barn.

Det kommer inte bli som förut men det kommer bli.

Jag Beklagar innerligt er stora förlust och att ni ska behöva gå igenom denna sorg. Mina tankar går till dig och barnen. ❤️

Så himla förkrossande när pengar och skulder leder till denna typ av avsked...ett liv har slocknat och jag kan inte med ord beskriva hur ledsen jag är för er skull, att det hon kände att det var sista utvägen. Många har tänkt tanken , många har försökt och många har varit nära men som du skriver be om hjälp och våga berätta, det räddar liv!

Många kramar till er! ❤️

Många här beklagar sorgen.

Min far tog livet av sig för ett antal år sedan och jag kunde aldrig sluta reta mig på den frasen.Vaddå beklaga sorgen?
Beklaga förlusten, inte sorgen. Låt sorgen ta sin plats!

Ditt inlägg berörde mig och många andra djupt. Ta hand om dig och din familj, jag tänker på er. Hitta någon att prata med, någon du kan ventilera alla tankar och frågor med . Bär det inte själv, för din egen skull och för dina barn.

Det kommer inte bli som förut men det kommer bli.
Tror att man är rätt inpräntad med att skriva ”beklagar sorgen” finns väl egentligen inte något ord som är rätt i en sån här situation

All kärlek till dig och din familj ❤️❤️❤️

Djupt tragiskt. Ta väl hand om dig och dina barn. Ingen ska behöva gå igenom något sånt här.

Beklagar sorgen <3önskar henne allt det bästa vart hon än finner sig. Att ha skulder upp till öronen är bland det värsta som finns. Önskar att detta var en mardröm som jag kunde vakna upp ur...men det är ingen dröm...det är min verklighet.
Alla tankar går til henne och familj <3

Så ledsen jag blir för din och barnens skull men också för hon som inte såg en annan utväg. Kramar till er!

Jag har fått en vän här på forumet och vi har följts åt och stöttat varandra de senaste åren.
Hon stämmer in otäckt mycket på ts inlägg och jag har inte fått kontakt med henne de senaste två veckorna. Känner mig nu sjuk av oro!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp