Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tando lån - hur gör ni?

Ja, räntan är äckligt hög. Förra månaden så blev jag sen med betalningen, medvetet. Ville bara se vad som skulle hända det enda man fick är sms hur besvikna de är, och hur viktigt det är att betala. och att man kan kontakta de via mail. Nu undrar jag verkligen om man nu slutar betalar de va händer då? De hota ju inte med inkasso i allfall
Ligger efter med två månader och har fått hot om Juridiska konsekvenser eller, "Juridisk Inkasso" skriver dem faktiskt. Jag har försökt i flera månader att bara få tala med någon i telefon men inte ens det är de intresserade av så ja, jag är inte helt säker på vad som sker på det "kontoret" men Faithful Finance AB med ORG.Nr 559159-7082 hittar man med denna status.
Hittade denna info på fler än en sida.

Aktiebolag F-Skatt Avregistrerad
Moms Avregistrerad i Momsregistret
Registreringsår 2018
Anmärkning
Likvidation beslutad 2023-02-21

Är lika nyfiken och full av frågor som många andra och lägger hellre mina pengar på något bättre!

Bumpar denna tråden lite.

Någon som slutade betala till dessa jävlar?

Vad blev konsekvensen?

Har för mig att Tandos skulder blev uppköpta om jag minns rätt. Kan ha blandat ihop de kanske..

Någon som släppt dom?

1735476209178.png

Fick denna av dom idag.

Någon som släppt?

Två dagar känns offensivt. I synnerhet i samband med alla dessa röda dagar.
Hade bestridit själva hanteringen och fått mer tid.

Men grejen är den att dom verkar ju inte finnas längre. Går inte att ringa dom och alla dessa mailen verkar vara "automail"

Jag har ju skuldsanering

Men grejen är den att dom verkar ju inte finnas längre. Går inte att ringa dom och alla dessa mailen verkar vara "automail"

Jag har ju skuldsanering
Då hoppas dom säkert bara på att krama ur något från någon innan man försvinner helt. Hade ignorerat det. Känns oseriöst om man tittar på formuleringen också..
Svara på mailet och ställ frågorna och avsluta med att du bestrider den tills du fått svar för att kunna hänvisa till om det blir klydd.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp