Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tagit lån i min mans namn , vad händer nu..?

Jag ligger så långt ner på botten som man kan göra , och som jag hela tiden skrivit, vet jag vad jag gjort mot min man och barn.
Är så förvånad att jag fortfarande får vara kvar hemma.
Klart att min man är otroligt arg på mig , med all rätt.

Jag ligger så långt ner på botten som man kan göra , och som jag hela tiden skrivit, vet jag vad jag gjort mot min man och barn.
Saker är inte alltid svart eller vitt och kärlek är ibland starkare än förnuftet.
Håll hårt i din man, inte alla som hade varit lika förstående.

Och det lär väl inte släppa förrän det meddelas dom eller strafföreläggande eller mot förmodan en förundersökning läggs ner. Det är ju tyvärr inte ett prioriterat ärende hos just någon myndighet alls, så jag skulle tro att det är långt över ett år innan något slut kommer ses.

Håller fullständigt med Dig, men tror nog att hon redan vet detta, så att fortsätta slå på någon som förhoppningsvis redan ligger på marken, känns inte legitimt !!
Jag tycker vi lämnar det därhän :)
Ja men jag håller med dig där. Men måste klargöra här att mina inlägg inte ens riktat mot henne eller för att jag ska vara dömande för som jag redan skrivit, vem är vi att döma? Mina inlägg riktar sig mot de som försöker förminska detta på något sätt som om det inte vore en big deal. Vi behöver inte sparka på nån som ligger men att förminska detta på något sätt är ju helt klart värre.

Tack Kimsan. Exakt så jag menade och detta forum är till för att stötta, rådgiva och försöka få oss till ett mindre skuldsatt liv.
I mitt fall kände jag mig som ensammast i världen och det stöd och att framförallt inse genom detta forum att jag inte är ensam är guld värt.
Vi är här för att stötta varrandra ja absolut! Men vi är inte här för förlöjliga eller förminska varrandras misstag! Så lär man sig inte. Det är stor skillnad där.

Senast ändrad:
Vi är här för att stötta vardandes ja absolut! Men vi är inte här för förlöjliga eller förminska vareabsras misstag! Så lär man sig inte. Det är stor skillnad där.

W O R D S !
Jag är inte på detta forum för att bli strykt medhårs... Jag har felat - jag har levt långt över mina tillgångar ! Det är på ALLA sätt fel och det tål att höras, att få kritik och bannor för... :( men nu är dessvärre skadan skedd och det kommer jag få äta upp till domedagen!
Nu är jag här för att ventilera, få råd & känna mig mindre ensam i rådande situation.
Men som sagt, det vi felar med - det ska höras och det ska inses !

Han har berättat att han kommer ta kontakt med banken, ändra till nya konton, skriva över hela huset på sig själv, han kommer även spärra sitt personnummer.

Mkt extra jobb för honom, gör mig ont , önskar att jag kunde underlätta för honom....

W O R D S !
Jag är inte på detta forum för att bli strykt medhårs... Jag har felat - jag har levt långt över mina tillgångar ! Det är på ALLA sätt fel och det tål att höras, att få kritik och bannor för... :( men nu är dessvärre skadan skedd och det kommer jag få äta upp till domedagen!
Nu är jag här för att ventilera, få råd & känna mig mindre ensam i rådande situation.
Men som sagt, det vi felar med - det ska höras och det ska inses !
Kämpa på!!! Och det verkar som att du verkligen försöker! Fortsätt så:)

Han har berättat att han kommer ta kontakt med banken, ändra till nya konton, skriva över hela huset på sig själv, han kommer även spärra sitt personnummer.

Mkt extra jobb för honom, gör mig ont , önskar att jag kunde underlätta för honom....
Tilliten kommer komma tillbaka förhoppningsvis. Fortsätt att göra rätt för dig. Har du berättat allt för honom nu angående lönekarusellen och situationen som ledde fram till detta problem?

Tilliten kommer komma tillbaka förhoppningsvis. Fortsätt att göra rätt för dig. Har du berättat allt för honom nu angående lönekarusellen och situationen som ledde fram till detta problem?

Jag hoppas verkligen att tilliten kommer tillbaka.
Jag har berättat, han har svårt att förstå hur det kunde gå så långt. Mkt frågor , svarar så gott jag kan.
Han vill veta hur jag tänker nu, hur jag skall betala detta, jag måste ha en plan, få hjälp med mitt beteende.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp