Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Taggad 2017

Är peppad! Fick löneutmätning 2011. Har som mest haft 350000 i skulder och 36 anmärkningar.
Min löneutmätning upphörde i mars 2016.
Jag har nu 5 anmärkningar kvar, den sista försvinner nov 2018.
Har ca 100000 blandade skulder blanco/sms-lån.
Har ca 20 i riskbetyg.

Mitt mål för 2017 är: 0 kr i skuld.
Kommer nog inte göra avdrag för mer räntor, jag vill inte ha saftiga underskott som syns i flera år.

Hur ser era mål ut?

Är peppad! Fick löneutmätning 2011. Har som mest haft 350000 i skulder och 36 anmärkningar.
Min löneutmätning upphörde i mars 2016.
Jag har nu 5 anmärkningar kvar, den sista försvinner nov 2018.
Har ca 100000 blandade skulder blanco/sms-lån.
Har ca 20 i riskbetyg.

Mitt mål för 2017 är: 0 kr i skuld.
Kommer nog inte göra avdrag för mer räntor, jag vill inte ha saftiga underskott som syns i flera år.

Hur ser era mål ut?
Glömde skriva att jag har en årsinkomst på ca 360000. Och jobbar extra så fort det går!

Hur mycket hade du i lönuttmättning på dina 350000 i skulder varje månad?

Hur menade du att sina föräldrar lånade dig 100000kr till att betala allt. Hur mycket hade du på lån när du fick lönuttmättning. Jag kommer ha ca 165000kr som kommer till kronkalle. Och kommer ha en lönuttmättning på 5-6000kr i månaden. Och undrar om jag kommer kunna betala av detta på 10 år. Och sen skatten oxå dom tar varje år.? Och kanske får in något emellan oxå MeN kan betala in.

Hur menade du att sina föräldrar lånade dig 100000kr till att betala allt. Hur mycket hade du på lån när du fick lönuttmättning. Jag kommer ha ca 165000kr som kommer till kronkalle. Och kommer ha en lönuttmättning på 5-6000kr i månaden. Och undrar om jag kommer kunna betala av detta på 10 år. Och sen skatten oxå dom tar varje år.? Och kanske får in något emellan oxå MeN kan betala in.
Jag hade mellan 2011-2016 utmätning med va 11000 i månaden. Utöver det försökte jag betala in extra.
I början på 2016 fick jag låna 100000 och med dom betalade jag av på ackord, så jag blev av med det sista hos kronofogden.

Mitt mål är att
Få bättre kreditbetyg
Kunna sköta mina avbetalningsplaner
Inte ha skulder som går till kfm
Och framförallt ro i själen

Mina mål för 2017 är
Amortera bort 100k (Lån och privata lån).
Förhoppningvis kunna slå ihop två lån till ett. (2x150k till 300K)
Inte ta/ta ut några nya lån. (har ett kreditlån på credway)
Inte spela och försöka då bli spelfri i över 1 år.

Mitt mål för 2017 är att bli av med alla dåliga lån (everydayplus, viakredit, nano, med måååånga fler). Denna månad ryker daypay, risicum, nanokredit och easycredit) så det blir leva på luft under januari men det gör inget. Och inte ett enda till lån ska tas!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp