Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tack för mig

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hoppas att även "motparten" fick samma pm från lånforum ang "oroskapande" kommentarer för säga vad man vill men jag har då aldrig sett dig ge sig på ngn eller provocera fram tjafs utan i de situationer det eskalerat så har det varit "självförsvar" från din sida eller att du som du ofta gör, står upp för andra personer och säger ifrån och markerar att elaka kommentarer är inte okej. Du är modig när andra blundar.
Sen har vi alla olika temperament och personligheter och tur det men du är en stjärna som lyser klarare än många andra på detta forumhimmel :face3hearts:
Så ta den tid du behöver för att bena ut vad som är vad, skilja agnarna från vetet du vet och kom tillbaka. Spelar ingen roll om det tar tre timmar eller tre dagar, det viktigaste är att DU inser att det inte är du som behöver lämna om det nu ska lämnas. Att man lämnar av rätt anledning menar jag, typ att man har tröttnat eller känner att man inte får ut ngt mer utav det. Och jag vet att det inte är så i ditt fall. <3

Men för fan,va ä det frågan om nu då?.
Syrran ...stanna kvar här ,vi behövs alla här.
Vi är alla olika och tycker olika,so what.
Blir liten tråkigare nu...
Chilla liten nu och kom tillbaka sen ,när du är redo....å så kör vi sen ..
Tror att du har mycket på din bord nu.<3<3<3<3<3<3<3<3<3.

Trodde att forumet plockade bort inlägg som strider mot policyn men inte att det skickas privata mejl med tillsägelser.
Jag vet några som i så fall kan behöva stramas upp.:mad:

@Lånforum.se kanske dags att rensa upp eller låsa tråden? Tråkigt tonläge. Syrran har valt att lämna, tråkigt men vi får respektera hennes val utan att börja tjafsa om det.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp