Jo det rullar på! Får ju påminnelser och samtal hela tiden men försöker ignorera. Det är lång väntan på om man ska få beslut eller inte. Hoppas verkligen. Hur går det för dig?@Ann - hur har du det?
Jag har precis släppt, så inväntar alla påminnelser. Har långt kvar till mitt samtal vilket känns jobbigt, men tar en dag i taget. Ibland känns det skönt att ha tagit steget och ibland är det lite panik.Jo det rullar på! Får ju påminnelser och samtal hela tiden men försöker ignorera. Det är lång väntan på om man ska få beslut eller inte. Hoppas verkligen. Hur går det för dig?
Precis samma känsla har jag! Just nu känns det ändå ok. Men blir man nekad sanering kommer det bli en tuff period psykiskt. Även att jag kommer ha pengar över varje månad så är man ju ändå låst nu. Men slippa leta lån som man gjort i många år är så skön känsla.Jag har precis släppt, så inväntar alla påminnelser. Har långt kvar till mitt samtal vilket känns jobbigt, men tar en dag i taget. Ibland känns det skönt att ha tagit steget och ibland är det lite panik.
Ja, på något sätt finns det en lättnad under alla jobbiga känslor. Det är superjobbigt att vänta på besked, och ett avslag vore tungt. Men jag räknar med avslag första gången, för att förbereda mig på något sätt. Sen får man se orsaken till avslag och utgå från det och se vad man kan göra. Men väntan är så tuff! Men vi måste fortsätta hoppas och tro att det går vägen.Precis samma känsla har jag! Just nu känns det ändå ok. Men blir man nekad sanering kommer det bli en tuff period psykiskt. Även att jag kommer ha pengar över varje månad så är man ju ändå låst nu. Men slippa leta lån som man gjort i många år är så skön känsla.