Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tack Easycredit och Credigo:-)

Trodde aldrig detta skulle gå.... Sökte på deras 3 års-lån, 15000:- vardera.
Slutbetalade på inkasso till båda förra månaden (30-dagarslån). Ändå fick jag lånen! Har iom årets deklaration sjunkit till kreditvärdiget låg hos creditsafe (hade hög förr) och min Uc ser inte bra ut, alls, i år:-/. TROTS det blev jag beviljad av båda 15000:- på 3 år!

Nu kan jag betala av ALLT som jag har kvar hos inkasson, (förutom till Vkcredit och ett par små ala 300:-/månad), plus till Snabbfinans och Harrys cash som är de ända 2 smslån som jag fortfarande har kvar "på rull* .

Vet ej om de tog Uc, kan inte se ännu att de gjort det iaf.

Min uc:
Inkomst : 480000:-
Blancolån/krediter 600.000:- ca
Uc-förfrågningar 12 st
Underskott av kapital 227000:- o:- (jobbade arslet av mig förra året att betala av lån)

Är väldigt förvånad att jag fick lån, men oh nu ska allt lösa sig snabbare än jag tänkt mig:) Fick dessutom en mindre lägenhet idag = billigare hyra :-D

Tjihuu vad jag är glad! Skål! :)

Senast ändrad:
Trodde aldrig detta skulle gå.... Sökte på deras 3 års-lån, 15000:- vardera.
Slutbetalade på inkasso till båda förra månaden (30-dagarslån). Ändå fick jag lånen! Har iom årets deklaration sjunkit till kreditvärdiget låg hos creditsafe (hade hög förr) och min Uc ser inte bra ut, alls, i år:-/. TROTS det blev jag beviljad av båda 15000:- på 3 år!

Nu kan jag betala av ALLT som jag har kvar hos inkasson, (förutom till Vkcredit och ett par små ala 300:-/månad), plus till Snabbfinans och Harrys cash som är de ända 2 smslån som jag fortfarande har kvar "på rull* .

Vet ej om de tog Uc, kan inte se ännu att de gjort det iaf.

Min uc:
Inkomst : 480000:-
Blancolån/krediter 600.000:- ca
Uc-förfrågningar 12 st
Underskott av kapital 227000:- o:- (jobbade arslet av mig förra året att betala av lån)

Är väldigt förvånad att jag fick lån, men oh nu ska allt lösa sig snabbare än jag tänkt mig:) Fick dessutom en mindre lägenhet idag = billigare hyra :-D

Tjihuu vad jag är glad! Skål! :)
Stort grattis och SKÅL!!

Grattis! Vad bra det måste kännas :)

Tack! Ja jag är jätteglad:). Dock återstår ju att betala av alla blanco med hög ränta samt krediter men med utan alla höga inkassokostnader och smslån så går det runt och jag kan " i lugn och ro" beta av en skuld i taget! Ber bara att inga större extrautgifter tillkommer detta år.

Grattis! Härligt att höra att det löser sig för andra! Då finns det hopp för en själv :)

Hej
pratade med dom igår o då sa dom att man kan ej ha årslån hos credigo och årslån hos easycredit samtidigt. Fick du alltså det??

Ja det fick jag. Har de ändrat i dagarna ? Hade jag ren tur som fick kanske? Iofs hade jag två internetsidor uppe och tryckte på ansök samtidigt ksnske var därför det gick igenom:).

Seriöst?
Jag har redan ett årslån på 15.000kr hos Credigo.
Kanske ska testa ta hos Easycredit med då

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp