Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ta större blancolån eller dela upp på mindre?

Tjo

Vad skulle ni säga om man t ex vill låna 400 000, är det lättare dela upp det hos olika ansökningar eller ta ett större blancolån?

Kan man få 400 000 som ensamande sökande? Råder lite olika information när man kikar runt på google

T ex deklarerad inkomst skulle vara 444 000kr

Jaa utan tvekan. Minns inte exakt summa nu men jag har haft vid 500k på collector helt ensam. Deklarerad inkomst 368k.
Det lugnar nerverna lite. Grubblat hela helgen hur jag ska lägga upp allt när jag ska söka då 400 är förmodligen vad jag vill få fram innan bostadsköp för samla allt och lösa alla privata och csn i samma veva.

Det lugnar nerverna lite. Grubblat hela helgen hur jag ska lägga upp allt när jag ska söka då 400 är förmodligen vad jag vill få fram innan bostadsköp för samla allt och lösa alla privata och csn i samma veva.
Ja börja med 400.000 du kan få bra ränta. Får du bara lägre erbjudanden med bra ränta så får du söka ett till sedan.

Är det inte bättre att låta csn ligga kvar? Är väl den lägsta räntan man kan ha?

Är det inte bättre att låta csn ligga kvar? Är väl den lägsta räntan man kan ha?
Det är det förmodligen, påverkar det inte inte nu när det är "synligt" i UC? Har iofs bara 60 000kr kvar så skulle kunna betala av det lite snabbare än 10 år som det beräknas ta i nuvarande takt á 600kr/mån

Det är det förmodligen, påverkar det inte inte nu när det är "synligt" i UC? Har iofs bara 60 000kr kvar så skulle kunna betala av det lite snabbare än 10 år som det beräknas ta i nuvarande takt á 600kr/mån

Jag hade nog haft det kvar. Om du ska söka bolån tror jag det ser snyggare ut att ha ett csnlån än ha blanco

Ja det har du nog rätt i. Då ”räcker” det nog bara med 350 000 :facejoy:

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp