Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ta ställning till kf

Hej!
Har en fråga som jag hoppas få svar på.
Jag har ett föreläggande hos kf som jag hade till idag 2/4 att ta ställning till. Jag betalade till fordringsägare igår den 1/4 via swish så det registrerades direkt och mejlade sedan omgående kf att jag betalt.

Min undrar är om det kommer ställa till det att jag inte fått svar från kf på mitt mejl än och min tid för att "ta ställning till" passerar? Hoppas ni förstår vad jag menar.

Det är lugnt så länge du meddelar kf om ärendet.

Hej!
Har en fråga som jag hoppas få svar på.
Jag har ett föreläggande hos kf som jag hade till idag 2/4 att ta ställning till. Jag betalade till fordringsägare igår den 1/4 via swish så det registrerades direkt och mejlade sedan omgående kf att jag betalt.

Min undrar är om det kommer ställa till det att jag inte fått svar från kf på mitt mejl än och min tid för att "ta ställning till" passerar? Hoppas ni förstår vad jag menar.
Man kan även ta det säkra före det osäkra och ta ställning genom att bestrida då skulden är betald. Bifoga kvitto på betalningen som är gjord 1/4 så kommer de avskriva målet.

Tack för svar!
Det löste sig, dagen efter jag skrev inlägget drog alektum tillbaka ärendet då betalningen inkommit och Kf hann inte ens börja fundera. ;)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp