Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ta massa lån - Ansöka om skuldsanering.

Hej,
Såg ett program på TV och en sak slog mig.

Låt säga att du lyckas få blanco lån på säg 1.5 miljoner. MASSA smålån, sms, krediter och privata skulder på drygt 1.000.000
Skiter i att betala räkningar och inkasso.

Men du flyttar dessa pengarna, typ spelar bort dom säger vi.
Är det då möjligt att få skuldsanering fast du tagit alla dessa lån och krediter bara ett halvår tidigare?

Låter lite smått som man vill göra bedrägeri då? eller vill försöka göra det..
Borde inte va möjligt att få igenom skuldsanering då, tycker jag iallafall..

Möjligt ja, särskilt troligt, nej.

Låter lite smått som man vill göra bedrägeri då? eller vill försöka göra det..
Borde inte va möjligt att få igenom skuldsanering då, tycker jag iallafall..

Vart i det hela ligger bedrägeri?

Att ha en enbart ny skuldsättning brukar tala emot skuldsanering, ganska tungt. Skulder pga spel talar också mot. Det görs dock alltid en individuell och det kan säkert finnas skäl som kan få sanering att vara skäligt ändå. Kan inte komma på något sånt dock.

För att skuldsanering kan vara billigare än att betala tillbaka ett lån på en miljon..
Hela resonemanget är befängt i mina ögon. Varför skulle man göra något sådant frivilligt? Med största sannolikhet får man ingen skuldsanering förrän efter ett bra tag. Att ha skulder hos KFM är inget jag tar lätt på eller vill ha om jag kunde slippa.

Hela resonemanget är befängt i mina ögon. Varför skulle man göra något sådant frivilligt? Med största sannolikhet får man ingen skuldsanering förrän efter ett bra tag. Att ha skulder hos KFM är inget jag tar lätt på eller vill ha om jag kunde slippa.

Berors ju på hur man ser det.. Känner en del som jag skulle kunna tänka mig göra så.. Dock inte kanske spela upp dom, men gömma dom..
Finns ju fortfarande väldigt mycket svartjobb..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp