Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Ta litet lån med vissa önskemål

Hej!

Är i behov av ett litet tillskott för oförutsedda utgifter.
Har i nuläget en använd kredit på 20k samt ett gammalt blancolån på 60k.
Har inkomst på 530k per år.
På kredddy har jag kreditbetyg bra på gränsen till mycket bra.

Jag vill gärna vända mig till en aktör som inte använder kreditz eller liknande, känns Inte bra att de går in i ens bankkonto och granskar. Finns det ingen som gör en gammal hederlig kreditupplysning, kollar så man inte har anmärkningar, inkomst osv.

Finns det något företag som möter mina önskemål, och hur tror ni mina möjligheter ser ut att få ett lån på 10k?

Hej!

Är i behov av ett litet tillskott för oförutsedda utgifter.
Har i nuläget en använd kredit på 20k samt ett gammalt blancolån på 60k.
Har inkomst på 530k per år.
På kredddy har jag kreditbetyg bra på gränsen till mycket bra.

Jag vill gärna vända mig till en aktör som inte använder kreditz eller liknande, känns Inte bra att de går in i ens bankkonto och granskar. Finns det ingen som gör en gammal hederlig kreditupplysning, kollar så man inte har anmärkningar, inkomst osv.

Finns det något företag som möter mina önskemål, och hur tror ni mina möjligheter ser ut att få ett lån på 10k?
Inga som helst problem hos samtliga banker skulle jag kunna tänka mig.

skulle behöva få det utbetalt innan helgen helst. Finns det någon som löser det?

skulle behöva få det utbetalt innan helgen helst. Finns det någon som löser det?
Finns ett gäng aktörer som har direktutbetalningar, vardag som helg, dag som natt. Dock är de endast såkallade snabblån med höga räntor och avgifter.

Finns ett gäng aktörer som har direktutbetalningar, vardag som helg, dag som natt. Dock är de endast såkallade snabblån med höga räntor och avgifter.
Är beredd att vända mig till en sådan aktör, tips på någon som möter mina önskemål?

Men finns det några aktörer som inte använder kreditz, tink eller liknande? Och inte heller skickar brev hem?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp