- Meddelanden
- 11
- Mottagna reaktioner
- 1
- Poäng
- 6
Bättre än inget, utan inkomst blir jag inte. Det var tyvärr av den lägre biten 150 000.Beror ju på mellan 100.000-300.000 ger inte så mkt att gå på. Vad tjänare du förra året?
Bättre än inget, utan inkomst blir jag inte. Det var tyvärr av den lägre biten 150 000.Beror ju på mellan 100.000-300.000 ger inte så mkt att gå på. Vad tjänare du förra året?
Köp bitcoins för pengarna? Tänkte det stod att du ej kunde öppna bank utomlands men ha pengarna på bitcoin istället för att ha på ett konto så det kan
Då kommer du inte få ut så mkt.Bättre än inget, utan inkomst blir jag inte. Det var tyvärr av den lägre biten 150 000.
Tråkigt att höra, vad med blancolån? Och göra flera på samma gångDå kommer du inte få ut så mkt.
200.000 kanske hos någon bank om allt annat är bra ut
Förresten så är det efter skatt inte före på dem lönerna jag skrev150.000 blir nog svårt få större summa på.
Du har så pass dålig inkomst, du taxerad inte jättemycket över socialbidragsgräns. (Lite beroende på hyran du har) och det bör köra fast vid andra ansökan.Tråkigt att höra, vad med blancolån? Och göra flera på samma gång
Lönerna jag skrev är efter skatt inte före. Är det möjligt att flera på en gång?Då kommer du inte få ut så mkt.
200.000 kanske hos någon bank om allt annat är bra ut
Jag har ingen hyra. Jag bor med mina föräldrar.Du har så pass dålig inkomst, du taxerad inte jättemycket över socialbidragsgräns. (Lite beroende på hyran du har) och det bör köra fast vid andra ansökan.
Förresten så är det efter skatt inte före på dem lönerna jag skrev