Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ta lån, dra från sverige

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
När har jag skyllt på alla invandrare? Jag skrev förut att migrationsverket skickar hem invandrare som kommer hit och faktiskt sköter sig. Tror du jag gillar att svenska går fria/milt på brott? Alla ska straffas. Men om du inte ser någon koppling eller något till att 20% av Sveriges befolkning är invandrare och ändå står dom för majoriteten av brott, så har jag nog diskuterat färdigt med dig

"Men om du inte ser någon koppling eller något till att 20% av Sveriges befolkning är invandrare och ändå står dom för majoriteten av brott, så har jag nog diskuterat färdigt med dig"

Har jag förnekat att gruppen som begår brottsliga handlingar bland utlandsfödda är stort? Det enda jag stör mig på är att det finns människor som du, som verkar tro att alla invandrare jobbar efter en gemensam agenda.

"Men om du inte ser någon koppling eller något till att 20% av Sveriges befolkning är invandrare och ändå står dom för majoriteten av brott, så har jag nog diskuterat färdigt med dig"

Har jag förnekat att gruppen som begår brottsliga handlingar bland utlandsfödda är stort? Det enda jag stör mig på är att det finns människor som du, som verkar tro att alla invandrare jobbar efter en gemensam agenda.
Och jag stör mig något otroligt mycket på folk som dig som inte kan acceptera den fakta och statistik som finns.

Intresssant artikel i aftonbladets debatt, där en mening säger allt: "Vi vet att även om vi skulle utvisa varenda människa med invandrarbakgrund skulle kvinnor fortfarande våldtas".

Gå till Flashback med dessa diskussioner istället. Känns inte som de hör hemma på detta forum.

Intresssant artikel i aftonbladets debatt, där en mening säger allt: "Vi vet att även om vi skulle utvisa varenda människa med invandrarbakgrund skulle kvinnor fortfarande våldtas".
Det är klart att dem fortfarande skulle? Haha. Men hade sjunkit med 60%. Det är problemet med Sverige. Kommer man hit som invandrare och inte följer lagarna ska man ruttna i fängelse och sen utvisas. Lite svårt att utvisa en svensk så dem får helt enkelt bara sitta och ruttna.

Folk skulle bli våldtagna även om du utrotade alla män i hela världen, så vad är din poäng?

Om du tar en godisburk och har 10 karameller i den. 9 karameller är kanon men 1 av dom är så giftig att du dör. Inte fan skulle du chansa och ta en karamell ändå.

Fullständigt absurd argumentation. Om 70% av alla gruppvåldäkter är importerade ifrån MENA-länderna så ska vi vara fine med det för att det är ju faktiskt 30% som inte är det haha.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp