Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Törs man göra ansökan?

Törs man göra an ansökan på samlingslån 350k med följande förutsättningar?

Inkomst 315.000
Underskott 42.000
Blankolån idag 470.00
Krediter 66.000

mär det helkört att ens få något bra erbjudande,? Vill ju inte slösa en förfrågan då jag redan har 7st.

Ser inte jättebra ut. Du kanske får något napp med hög ränta. Vänta ut dina FF och betala ner lite på krediterna.

Blir nog tyvärr ganska svårt, ja.
När går dina förfrågningar ut?

2 st går ut i juli och 4 i slutet av augusti. Är det förfrågningar som måste försvinna eller är det UC betyget som kommer sätta käppar i hjulet tror ni?

Du är belånad till 1,7 ggr din årsinkomst samt har en relativt låg årsinkomst. Det är nog det som sätter käppar i hjulet. Vad har du för UC-betyg? Jag skulle råda dig till att vänta ut dina ff och betala bort så mycket av dina krediter som du kan. Dessa är förödande för ditt UC-betyg och med lite mindre krediter och noll ff skulle det ändå se aningen bättre ut.

I ditt fall så är det nog summa lån
Som sätter käppar i hjulen.. anttal.ff
Tror inte ja e så farligt ..ja fick själv med 8ff lån förra året... men du kan nog få erbjudanden med högre ränta

Precis som ovan, tror att du får erbjudande men med högre ränta.

Du är belånad till 1,7 ggr din årsinkomst samt har en relativt låg årsinkomst. Det är nog det som sätter käppar i hjulet. Vad har du för UC-betyg? Jag skulle råda dig till att vänta ut dina ff och betala bort så mycket av dina krediter som du kan. Dessa är förödande för ditt UC-betyg och med lite mindre krediter och noll ff skulle det ändå se aningen bättre ut.

såg nu att det var 438 i blancolån men det kanske inte gör så mycket i beräkningen?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp