Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tänker du vaccinera dig mot Covid-19?

Tänker du vaccinera dig mot Covid-19?

• Ja

Röster: 17 37.0%
  • Nej

Röster: 20 43.5%
  • Osäker

Röster: 9 19.6%

• Totalt antal röstare
    46
Vaccinet är för gamla och svaga, inte för oss alfamän med starka gener.

Har ni läst det om att kina skulle ha ”tillverkat” detta virus en professor som skriver om detta..
Tasuku Honjo, född 27 januari 1942 i Kyoto, är en japansk immunolog som 2018 tilldelades Nobelpriset i fysiologi eller medicin

Senast ändrad:
Otroligt svårt att svara om jag ska vaccinera mig eller inte!
Troligen kommer jag göra det och har inte haft covid mig veterligen
Klart också man är rädd för biverkningar men har man otur så
Blir man allvarligt sjuk i covid

Hade det räckt med att vaccinera sig 1 gång och jag inte hade haft antikroppar hade jag tagit vaccinet!

Nu har jag redan haft Covid-19 jag har testat mig och jag har antikroppar (alltså det du får av vaccinet).

Största problemet med det här vaccinet är att skyddet är kortvarigt, du måste fortsätta ta det om och om och om igen.
Skyddet du får efter genomgången sjukdom verkar vara väldigt kort.

Vaccination är ett sätt att uppnå flockimmunitet och till för att skydda oss som grupp, inte oss som enskilda individer. Om för få tar detta vaccin blir det meningslöst.

Hell no. Förstår verkligen att personer i riskgrupper gör det. Där kanske risken att drabbas av en sjukdom pga vaccinet är mindre än riskerna med att få Corona. För mig som är 32 och frisk är det ren galenskap.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp