Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

syns beloppet på förfrågan UC från t.ex advisa / Lendo?

ja eller så bara kontaktar han mig så hjälper jag honom med en ansökan, vi är bättre än lendo och advisa ändå får vi har mer seriösa banker och inte så många "högrisk" banker.

Jag skulle gärna vilja veta hur/varför ni anses som ”bättre” än de två marknadsledande bolagen..?

på 100k ska det inte vara några problem, det är snarare hans kreditkortskulder som de kan bli lite nojiga på, men alla banker funkar på sitt sätt och jag har sett sämre förutsättningar än så.

Absolut. Jag bara reagerade på ditt påstående att han har bra UC, vilket ju inte är fallet.

lär gå ner några procent till då jag har 1 förfrågning som går ut 21a sep , var ingenting om procenten på mitt UC score jag frågade om, utan mer om inkomsten ens är värd att ansöka med.

Totalt sett har vi fler banker som beviljar samlingslån, kom ihåg att det inte är kvantiteten som avgör utan kvaliteten :D

Såhär står det i fliken'' om oss' 'på eran hemsida, seriöst intryck när ni funnits så länge. Ni kanske borde kolla igenom texten efter alla dessa år

'' Hos Svensk Låneförmedling får tala med en erfaren lånerådgivare''

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp