@Terry_ kan Mr Klarna i egen hög person fixa detta... Du hade ju läst artiklarna... Klarna har dessvärre gjort slut med mig oxå![]()
Tror det kan bli i luckan då för forumsägarna då det ses som brott mot upphovsrätten.
Om jag får för admins kan jag göra det @Lånforum.se @RobinB
Tror det kan bli i luckan då för forumsägarna då det ses som brott mot upphovsrätten.
Om jag får för admins kan jag göra det @Lånforum.se @RobinB
Känner igen mig avseende skuld och skam men tvärtom så blev det en lättnad efter en period efter att ha släppt, lite lättare när utmätningen kom igång och ro i kroppen när beslut om skusan kom.
Värst var perioden innan jag beslutade mig för att släppa, innan jag hade kunskap om processen och precis i samband med att jag släppte mitt.
Jag tyckte jag kunde leva relativt gott avseende mat under min utmätning. Behövde inte ta ICA-basic varor.Jag tror att Du har helt rätt ! Det ångest påslag jag genomled varje månad i slutet innan jag beslöt mig för att ge upp var den absolut värsta tiden i mitt liv !
Jag får fortfarande ångest och är lipig lite då och då, men kan likväl inte jämföras med förra hösten och vintern.
Tror dock att ja kommer fortsätta va litta lipig då & då när jag inser att Ica Basics Vita bönor på burk för en femma och kanske om jag vill lyxa till de med ärtsoppa på korv för en tia är vad min framtid har i sitt sköte...![]()
Samma här. Man sparar mycket pengar genom att laga mat "från grunden" och gärna för flera dagar (storkok). Jag har t o m råd att köpa i princip allt EKO inklusive Rekokyckling. Jag köper aldrig godis, dricka och chips. Ett tips är att låta bli att köpa fonder och färdig buljong, det räcker med salt och peppar.Jag tyckte jag kunde leva relativt gott avseende mat under min utmätning. Behövde inte ta ICA-basic varor.
Samma här. Man sparar mycket pengar genom att laga mat "från grunden" och gärna för flera dagar (storkok). Jag har t o m råd att köpa i princip allt EKO inklusive Rekokyckling. Jag köper aldrig godis, dricka och chips. Ett tips är att låta bli att köpa fonder och färdig buljong, det räcker med salt och peppar.