Vet också av erfarenhet att Swedbank drar från vilket konto som helst. Och har man inte täckning för hela månadskostnaden så drar de allt man har tills kontot visar noll. Spelar ingen roll vilken dag i månaden det rör sig om. De tar vad som finns helt enkelt.
Jag löste det genom att skaffa ett annat konto, i annan bank.
Ja har nu öppnat konto i Nordea för detta är ohållbart. Och för jävligt rent ut sagt! Men vill bara få de sista pengarna som ska betalas ut , som ej hann ändras , sen stänger jag ner Swedbank.Vet också av erfarenhet att Swedbank drar från vilket konto som helst. Och har man inte täckning för hela månadskostnaden så drar de allt man har tills kontot visar noll. Spelar ingen roll vilken dag i månaden det rör sig om. De tar vad som finns helt enkelt.
Jag löste det genom att skaffa ett annat konto, i annan bank.
min lön skulle gå in på ett annat konto i Swedbank som alltså inte är förvalt för mitt lån hos dem. De har gått in och försökt dra pengar på kontot vad jag kan se , det står nu minus på det så vet ej om de andra pengarna hann föras över till min dotters konto och att de inte fick igenom sin dragning? Får se om några timmar…ångest!