Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Swedbank transaktionsförfråga, de undrar vad de gäller

Men vad är det dom vill att du ska göra mer? Jobbigt sits. Nordea är säkerligen bättre. Jag har Nordea själv och är nöjd.
De ville ha kontoutdrag från Brite och Trustly som jag skickade in. Nu när de fryste deras tjänster har jag inte fått något av dem vad de vill att jag ska göra.

Om jag överlever den här månaden så blir det aldrig mer Swedbank igen... nu blir det Nordea.
Troligtvis kommer de andra bankerna också att vara lika hårda i framtiden.
Oavsett om man är kriminell eller inte blir det konsekvenserna utav spel, krypto och stora swish belopp.
Egentligen inga konstigheter alls, penningtvätt är ett stort problem.
Bankerna kommer inte heller undan men viterna understiger alltid avkastningen.

Troligtvis kommer de andra bankerna också att vara lika hårda i framtiden.
Oavsett om man är kriminell eller inte blir det konsekvenserna utav spel, krypto och stora swish belopp.
Egentligen inga konstigheter alls, penningtvätt är ett stort problem.
Bankerna kommer inte heller undan men viterna understiger alltid avkastningen.
Ifall det blir så som Swedbank gör så är det ju katastrof. Vad är det för värld vi lever i? Att vi bli styrda hur vi ska använda våra pengar. Att vi måste i princip skriva avtal varje gång man swishar.

Jag har inget emot att Swedbank ställer frågor om de misstänker något. Men att hålla på så här så länge är oacceptabelt.
Jag har skickat underlag de ville ha. Vad är problemet nu?
Sen är deras service under all kritik, de ignorerar fråga man ställer till dem...
Senast jag hade ringde de la de på luren medans jag väntade att personen skulle kolla på något...
Sen var jag tvungen att att vänta över 1 timme och förklara samma sak igen till den andra personen... sen sa en av de att de borde inte ha skicka transaktionsförfrågan denna gång då de redan har gjort det början av året. Men att att det var nu en annan kontor som missade att en annan kontor har gjort det tidigare under året...
Så de har inte ens koll vad de gör...

I all välmening
Har du skickat in underlag som verifierar varenda transaktion bör det inte vara något problem.
Antingen kan du verifiera transaktioner eller inte.
Uppenbarligen har du spelat, räkna med problem! Totalt meningslöst att skylla på diverse banker.
Hoppas det redar upp sig!

I all välmening
Har du skickat in underlag som verifierar varenda transaktion bör det inte vara något problem.
Uppenbarligen har du spelat, räkna med problem! Totalt meningslöst att skylla på diverse banker.
Lägg av. Det är inte olagligt att spela för det första. Sen kan jag också underteckna att Swedbank frågar om underlag, man skickar in det, sen knäpptyst. Man får sitta och hoppas att de inte ska spärra ens konton vid datumet de har satt ut. Och jag har också erfarenhet av att deras kundservice både hittar på saker för att ”bli av med en” och lägger på. När jag inte fick lån där och ville veta varför hände dessa saker. Olika personer på kundservice sa olika saker som nästa person man pratade med bestämt sa att det är helt felaktigt. Nej, de beter sig i särklass sämst av de banker jag haft (Nordea och Ica).

Sen några månader senare fick jag lån där fast genom förmedlare vilket igen totalt gick emot de besked jag fått skriftligen dvs att de hade en regel som sa att man inte fick ha mer än sin årsinkomst i lån. Bullshit! Jag hade dessutom haft rådgivning hos Swedbank där jag visade mina nuvarande lån (mer än årsinkomst) och fick rådet att söka samlingslån hos dem. Så en ff slösades i onödan där. Kul.

I all välmening
Jag har ju skickat underlag de ville ha. De ville ha kontoutdrag från Trustly och Brite mellan två datum och de fick det. Så vad har jag gjort fel tycker du?

Jag har ju skickat underlag de ville ha. De ville ha kontoutdrag från Trustly och Brite mellan två datum och de fick det. Så vad har jag gjort fel tycker du?
Vad är det för underlag? Alltså transaktioner...

Vad är det för underlag? Alltså transaktioner...
Alltså detta får ni räknar medI synnerhet
Har inte tyckt att nån gjort fel.
Konstaterar bara att det blir kärvt för många framledes.

I synnerhet spelare.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp