Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Swedbank privatlån dragning.

Hej alla, jag undrar hur man kan kringå swedbanks dragningar för privatlån, jag kommer snart släppa allt. Problemet är att swedbank drar privatlånen, och har man inte täckning så drar dom varje dag tills det finns pengar. Hamnar jag på löneutmätning så vill jag ju att även dom lånen hamnar hos inkasso. Är det någon som vet? Eller är de bara att öppna nytt lönekonto på någon annan bank. Mvh / Rune

Hej alla, jag undrar hur man kan kringå swedbanks dragningar för privatlån, jag kommer snart släppa allt. Problemet är att swedbank drar privatlånen, och har man inte täckning så drar dom varje dag tills det finns pengar. Hamnar jag på löneutmätning så vill jag ju att även dom lånen hamnar hos inkasso. Är det någon som vet? Eller är de bara att öppna nytt lönekonto på någon annan bank. Mvh / Rune
Hej Rune!
Antar att du har betalning via autogiro? I så fall kan du gå in och ändra via nätet. Logga in på Swedbank och din sida. Under fliken betala och överföra finns autogiro. Där kan du bocka ur.
Jag hade problem med ett kreditkort som inte gick stoppa. Fick gå ner till banken och de öppnade ett nytt lönekonto så allt drogs där. Jag förklarade läget och de hjälpte till med att ändra alla andra överföringar, inga konstigheter.
Lycka till!

Alternativt att om du har ett annat konto så flyttar du en summa pengar till det andra kontot.

Tack för svar alla, det jag började med var att ändra vart ifrån dom skulle dra privatlånen ifrån, jag ska testa och se nu i Mars när det är dags att dra pengar vad som händer om det inte finns täckning, om dom drar från något annat där det finns pengar?

Tack för svar alla, det jag började med var att ändra vart ifrån dom skulle dra privatlånen ifrån, jag ska testa och se nu i Mars när det är dags att dra pengar vad som händer om det inte finns täckning, om dom drar från något annat där det finns pengar?
Jag har ett lån och en kredit hos Swedbank. Haft rådgivning via Skuldrådgivaren hur jag skulle göra för att det skulle gå vidare till inkasso. Hade inte varit i denna situationen hellre förut. Du behöver inte vara orolig, de drar inte från andra konton som du inte gett medgivande till, enligt Swedbank.

De kan inte dra fr ngt annat konto.

Du kan be om att få börja betala med avi

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp