Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Swedbank, lyckats med sin egen bank.

Pga skiljsmässa för några år sedan så hamnade jag i en ohållbar ekonomisk sits jag fortfarande jobbar på - har 5-6 år kvar i denna takten. I alla fall, storbankerna kan säkert om de vill. Jag hade inga anmärkningar och inget hos kfm, men i övrigt skit läge. Jag bad om en ny bankman på Nordea och hon föreslog i nått slags chefsmöte att de skulle hjälpa mig, fick ett medlemslån på 260 000. Det gjorde all skillnad, utan dom hade jag hamnat hos kfm for sure med långt värre skulder innan dess.
Åhh så skönt att Norde hjälpte dig med ett medlemslån. Minns du hur dina förutsättningar såg ut då?

Hade ingen egentlig kunskap och koll på ff och score då, men runt 500k utspritt på massa olika mer eller mindre skräplån och krediter. Inkomsten låg på cirka 350-360 000.

Hade ingen egentlig kunskap och koll på ff och score då, men runt 500k utspritt på massa olika mer eller mindre skräplån och krediter. Inkomsten låg på cirka 350-360 000.
Tusen tack för svar! Så härligt att de hjälpte dig. Min bank vägrar :(

Så härligt att de hjälpte dig. Min bank vägrar :(

Tragiskt! Bankerna vill ha dina sparpengar, pensionspengar och bolån men när det krisar så hjälper de inte till!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp