Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Swedbank lån

Nä just de. Men vad ska man göra. Inte ha pengar på det kontot?

Testa det jag skrev igår lite efter 8 på morgonen.
"Lösningen är att ringa och säga att du vill ha inbetalningskort i stället för att dom drar med överföringsrutin."

Om du inte betalar tar de pengarna så snart dem finns på kontot även om det är 200 kr.För mig är det bästa lösningen att inte ha pengar där, alltså måste skaffa kontot i en annan bank, om du inte kan det då har du verkligen problem. Någon har kanske bättre svar, det var faktiskt mycket prat om detta här, kolla lite.Maki är insatt i detta.

Om du inte betalar tar de pengarna så snart dem finns på kontot även om det är 200 kr.För mig är det bästa lösningen att inte ha pengar där, alltså måste skaffa kontot i en annan bank, om du inte kan det då har du verkligen problem. Någon har kanske bättre svar, det var faktiskt mycket prat om detta här, kolla lite.Maki är insatt i detta.
Jag har skaffat icabanken så får föra över pengarna där. Men problemet är bankid. Har ju det på swedbank Men går det även att ha det på icabanken samtidigt?

Jag har skaffat icabanken så får föra över pengarna där. Men problemet är bankid. Har ju det på swedbank Men går det även att ha det på icabanken samtidigt?
Jag skaffade Skandia,tog bort bankid hos Swedbank och öppnade ny hos Skandia, det gick bra.

Hej. Jag har ett jätteproblem. Hoppas någon kan svara på detta. Har lån hos Swedbank det är även dit min lön går in. Dom drar ca 5000 kr/ månad på autogiro för lånet. Nu sätter min löneutmätning igång och dom kommer att dra allt över ca 18000 kr varje månad. Det står att dom ska dra 10500 ca men att jag alltid får behålla 18000 kr. Jag kan ju inte klara av mitt swedbanklån då vilket jag hade hoppats på om dom hade dragit en mycket lägre summa så jag kunde jobba extra. Hur kan jag få banken att inte dra av på lånet? Och vad händer när dom inte kan dra? Kommer dom stänga mitt kort och mitt bankid? Läst massor av skräckhistorier ju.
Vore så tacksam om någon vet eller om någon kan fråga kanske. Jag vågar inte ringa dom själva.
Hur svårt är det att ringa och fråga? Troligen får du bättre svar om du ringer?
Ha de fint

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp