Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Swedbank kreditkort - erbjudande förbeviljat

har fått hem ett riktat erbjudande om att höjja mitt Swedbank kort från 20.000 till 35.000, det är väldigt personligt urryckt med beviljad summa nu och hur mkt de kan bevilja med, deras krav är över 140 000 och ingen bet anmärkning. Står inget om UC (har hög score)

Vad tror ni möjligheten att då höjd? Eller är det som vanliga såna bank erbjudande som blir nekade?

Ska skicka in talongen tänkte jag.

Är det förbeviljat belopp så är det ju kanon, då tas ju ingen ny UC på dig och beloppet beviljas 100%.

Glöm dock inte att det beviljade beloppet kommer synas i UC:s kreditregister om du tackar ja till erbjudandet.

Vore drömmen. Kanske borde ringa istället för att skicka talongen.

Märkligt att man inte kan göra höjningen på nätet

Har fått sådana erbjudanden från Swedbank tidigare med riktat personligt erbjudande, men om Du läser det finstilta längst ner, så brukar det stå ”efter sedvanlig kreditupplysning”...
Titta ordentligt !

Har fått sådana erbjudanden från Swedbank tidigare med riktat personligt erbjudande, men om Du läser det finstilta längst ner, så brukar det stå ”efter sedvanlig kreditupplysning”...
Titta ordentligt !

Ser det, men i texten står det ju redan att ”vi kan erbjuda dig en ny gröns på 35 000”

Ser det, men i texten står det ju redan att ”vi kan erbjuda dig en ny gröns på 35 000”

Dom kör samma typ av personliga erbjudanden fortfarande, men jag kan garantera Dig att UC tas och avslag kan ske om Dina förutsättningar har försämrats.
Sorry, men detta är en realitet.

Jag har inte fått någon post från Swedbank på flera år, men nu när jag snart inte har några betalningsanmärkningar längre så har jag på kort tid fått två brev från dem med erbjudande om deras Mastercard Guld utan årsavgift. Det känns inte riktigt som en slump så jag antar att de håller lite koll på sina kunder i smyg.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp