Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Swedbank igång igen - ska granska mitt konto.

Alltså dom vill veta allting.

Dom har t.e.x. reagerat på att jag totalt under 12 månader satt in typ totalt 7 000 kronor i kontanter som barnen fick utav sina morföräldrar i julklapp och födelsedag ( 3500 per barn ).

Jag måste inte bara förklara vad det är för pengar utan även hur pengarna har kommit till - alltså hur morföräldrarna tjänar pengar.

Dom frågade även om en överföring på 2700 som jag fick tillbaka för en jacka som var för liten, det är på den nivån.
7000kr insättning är inte ens mycket. Dock skrev du först 15000 och nu 7000.
Fick dock inget svar på min första fråga, har detta hänt dig innan?

Det låter som att Swedbank inte gillar dig Terry, jag hade nog undersökt byte av bank omgående. Men du behöver nog svara på bankens frågor ändå.

Swedbank har haft några tuffa år och haft lite mutbrott i sina led så dem försöker väl tvätta sig rena nu.

7000kr insättning är inte ens mycket. Dock skrev du först 15000 och nu 7000.
Fick dock inget svar på min första fråga, har detta hänt dig innan?

Nej. Har dock hänt mig på SEB men där var det nog mer faktumet att jag flyttade lönen ifrån dom som spelade roll :D

Swedbank har dock fortfarande min lön så därför tycker jag det är udda.

Har många kompisar som har råkat ut för liknande hos Swed.

250k swishat?
Då får man räkna med att behöva förklara sig, oavsett bank och i synnerhet Swedbank.

250k swishat?
Då får man räkna med att behöva förklara sig, oavsett bank och i synnerhet Swedbank.
Ja, vi kör banköverföringar inom samma bank i min familj. Aldrig haft någon konstighet. Och jag för över 10-15k i månaden till min sambo.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp