Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Swedbank - driftstörningar

Hej,
Min pappa är sjuk och får eraättning från försäkningskassan. Han skulle fått pengar i fredags men inte fått det än. Han är sjuk och på disstans så jag kan inte hjälpa honom. Han har heller inte Bank ID. Läste att Swedbank hade driftstörningar förra veckan.

Kan det va så att han inte fick påga det eller kan det vara något annat? Har någon mer inte fått pengarna?

Jag har inte fått mina pengar från en försäkring jag har pga sjukdom. Får dom alltid den 20e men nu står det att dom ska komma in den 21e efter kl 12.
Det beror sannolikt på driftstörningen men ring o kolla med FK för säkerhets skull ? Onödig oro för din pappa tänker jag.

Jag har inte fått mina pengar från en försäkring jag har pga sjukdom. Får dom alltid den 20e men nu står det att dom ska komma in den 21e efter kl 12.
Det beror sannolikt på driftstörningen men ring o kolla med FK för säkerhets skull ? Onödig oro för din pappa tänker jag.

Tack för svaret.
Det är väldigt komplicerat. Han är psykiskt sjuk och kan inte göra något själv samtidigt som hans sjukdom är sån att han inte vill ta emot hjälp. Jag har ringt FK och de vill inte ut information till mig.

Förstår. Hoppas pengarna snart kommer in då iaf 🙏

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp