Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Swedbank - automatiska dragningar (kalender)

Hej

Den 1a juni tog Swedbank bort kalendern där jag kunde gå in och se vilka dragningar som var på g från mitt konto. Exempelvis Klarna, och andra lån.

Då hade jag koll på vilka summor som skulle lämna mitt konto vilka datum, men nu då? Hur kan jag nu se kvällen innan vad som ska dras från kontot i natt exempelvis ?

Någon som vet ?

Jag har icabanken och jag kan se dessa betalningar under ”kommande händelser”. Du BORDE också ha en sådan om du kollar runt lite?
Jag har ju stenkoll på min ekonomi pga min budget där jag skrivit ner alla inkomster och utgifter, det kanske kan vara aktuellt för dig?

Hej

Den 1a juni tog Swedbank bort kalendern där jag kunde gå in och se vilka dragningar som var på g från mitt konto. Exempelvis Klarna, och andra lån.

Då hade jag koll på vilka summor som skulle lämna mitt konto vilka datum, men nu då? Hur kan jag nu se kvällen innan vad som ska dras från kontot i natt exempelvis ?

Någon som vet ?
Har Swedbank med.
1. Gå in på konto
2. Tryck på dem 3 punkterna i högra hörnet
3. Välj kommande transaktioner

Har Swedbank med.
1. Gå in på konto
2. Tryck på dem 3 punkterna i högra hörnet
3. Välj kommande transaktioner
Tvyärr verkar det bara visa sånt jag betalat med betalning och överföring men inte kommande autogiro dragningar som den visade i kalendern förut fattar inte varför dom tog bort denna funktion den var ju skit bra

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp