Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Sviken av en vän

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Haha nej killen kan istället säga att han inte vill för man ska väll kunna vara ärlig mot sin vän.
Varför säga ja sen inte betala ut när vi kommit överens.

hur som helst så tycks du inte ha så
mycket där uppe som inte förstår min frustration.

Hoppas du hamnar i en överenskommelse och sedan bangar din motpart och duckar dig. Inte fin gest direkt..
Om du behöver låna pengar, gör det på egen hand.

Haha nej killen kan istället säga att han inte vill för man ska väll kunna vara ärlig mot sin vän.
Varför säga ja sen inte betala ut när vi kommit överens.

hur som helst så tycks du inte ha så
mycket där uppe som inte förstår min frustration.

Hoppas du hamnar i en överenskommelse och sedan bangar din motpart och duckar dig. Inte fin gest direkt..
Ajaj, den tog visst hårt? Du verkar inte vara en särskilt trevlig människa direkt, så din vän gjorde nog helt rätt i att dra sig ur er ”överenskommelse”, som för övrigt enbart gynnar dig medan all risk är på din vän.

Ajaj, den tog visst hårt? Du verkar inte vara en särskilt trevlig människa direkt, så din vän gjorde nog helt rätt i att dra sig ur er ”överenskommelse”, som för övrigt enbart gynnar dig medan all risk är på din vän.
Nej gillar mest att käfta tillbaka mot losers som dig.
Är så glad nu i efterhand! Du skrev det själv dra sig ur en överenskommelse. Då vet du innebörden pajas

Trodde först att du lånat i ditt namn eller stod som medlåntagare. Inte kul att betala någon annans lån. Men läste om och fattar nu att vännen lånat i sitt namn och du går "fri", alltså inte behöver betala ngt alls av dessa 25 000 kr och var glad för det, oftast är det tvärtom. Och det svider mer att förlora för att ngn annan lurat en.

Trodde först att du lånat i ditt namn eller stod som medlåntagare. Inte kul att betala någon annans lån. Men läste om och fattar nu att vännen lånat i sitt namn och du går "fri", alltså inte behöver betala ngt alls av dessa 25 000 kr och var glad för det, oftast är det tvärtom. Och det svider mer att förlora för att ngn annan lurat en.
Ja precis! Pengarna är ovesäntliga för jag har sökt och fick ett lån från GF Money men som du skriver det svider mer när man känner sig lurad.

Ja precis! Pengarna är ovesäntliga för jag har sökt och fick ett lån från GF Money men som du skriver det svider mer när man känner sig lurad.
och om vännen skickar pengarna nu eller senare så är det bara att du skickar tillbaka dem! Så får hen stå för hela kostnaden, Ferratum är jättedyrt!

Nej gillar mest att käfta tillbaka mot losers som dig.
Är så glad nu i efterhand! Du skrev det själv dra sig ur en överenskommelse. Då vet du innebörden pajas
Hårda ord, ingen vän jag heller velat ha.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp