Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

SVEA svårt att få lån

Svea är bra. Fick låna 80k trots över 20 anmärkningar och utan medlåntagare genom lendo för någon månad sen.

Jag har sökt. Men inte fått något svar än, när fick du svar? Och hur gick allt till?
Kommer inte ihåg, tro jag sökte en kväll på lendo och fick erbjudandet under förmiddagen dagen efter. Fick skuldbrev direkt, signera med BankID och hade pengarna inom 1-2 dagar. Inga kompletteringar, genomgång av konto, samtal, etc

Kommer inte ihåg, tro jag sökte en kväll på lendo och fick erbjudandet under förmiddagen dagen efter. Fick skuldbrev direkt, signera med BankID och hade pengarna inom 1-2 dagar. Inga kompletteringar, genomgång av konto, samtal, etc
Har de inte ringt upp dig och ställde frågor mm?
Vad konstigt. Jag har 13,3 uc, en anmärkning bara, årsinkomst 450k men fick avslag på båda deras skit vanliga lån och det sk ”svårt att få lån”.
De rekommenderar att ansöka skuldfinansiering med helt sjuka villkor

Vad konstigt. Jag har 13,3 uc, en anmärkning bara, årsinkomst 450k men fick avslag på båda deras skit vanliga lån och det sk ”svårt att få lån”.
Inget samtal eller några frågor.. vet inte om det har någon större betydelse men har haft en årsinkomst på typ 2 miljoner de sista åren. Har du frågat att få lån hos Thorn? Dom är väldigt ”generösa” när det gäller att bevilja med sämre förutsättningar.

Belåningsgrad? Om du är överbelånad får du avslag.

Någon som sökt detta på senaste tiden och blivit beviljade? Med vilka förutsättningar så fall?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp