Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

SVEA svårt att få lån

Hej,
Någon som har provat eller har tagit ett så kallat ”SVEA svårt att få lån”?
Det är ett privatlån med högre ränta men SVEA godkänner betalningsanmärkningar.
Hur är de? Är det svårt att få lånet med 10% UC? Räntan?
Utveckla gärna. Tanken är att samla krediter och lån men fick avslag från Lendo. Har bara en anmärkning misskött kredit som är två år gammal, 400 000kr årsinkomst.

Hej,
Någon som har provat eller har tagit ett så kallat ”SVEA svårt att få lån”?
Det är ett privatlån med högre ränta men SVEA godkänner betalningsanmärkningar.
Hur är de? Är det svårt att få lånet med 10% UC? Räntan?
Utveckla gärna. Tanken är att samla krediter och lån men fick avslag från Lendo. Har bara en anmärkning misskött kredit som är två år gammal, 400 000kr årsinkomst.
Svea är väl med i Lendo ?

Ja, men problemet är att jag ansökte om 300tkr. Svea godkänner inte anmärkningar när det gäller privatlån. Men det gör de när det gäller ”svårt att få lån ”, max 200.000kr
Jag tänkte ansöka direkt på deras hemsida men vill avvakta och höra av folk dom har tagit det. Vill undvika extra ff UC

Ja, men problemet är att jag ansökte om 300tkr. Svea godkänner inte anmärkningar när det gäller privatlån. Men det gör de när det gäller ”svårt att få lån ”, max 200.000kr
Jag tänkte ansöka direkt på deras hemsida men vill avvakta och höra av folk dom har tagit det. Vill undvika extra ff UC
Ring de, ibland kan de använda sig av samma UC som de redan tagit :)

Är de inte dom som kräver en medlåntagare om man har anmärkning? Tror det är ett lån som nystartfinans… var så förut iaf (typ 2018) ring och kolla.

Någon med dåliga förutsättningar som fått lån via dem? Har hört väldigt blandat om Svea.

Men är det möjligt o få lånet om man inte har bostad att låna på eller medlåntagare?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp