Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Svea special lån

Alla som är här, är här av en anledning och alla har sina bakgrunder. I de allra flesta fall handlar det om yttre faktorer man inte kunnat styra över. Om man sen som du har jobbat som en galning för att försöka hålla näsan över ytan så är det verkligen inget att håna och skratta åt. Jag tror personer som skriver sånadär inlägg (och dessutom anonymt) bara är ute efter att vara elaka och därmed är de inget att bry sig om. Försök ignorera personen, du har gjort ett kanonjobb Lize!!! Och dina inlägg är jättebra!!!

Alla som är här, är här av en anledning och alla har sina bakgrunder. I de allra flesta fall handlar det om yttre faktorer man inte kunnat styra över. Om man sen som du har jobbat som en galning för att försöka hålla näsan över ytan så är det verkligen inget att håna och skratta åt. Jag tror personer som skriver sånadär inlägg (och dessutom anonymt) bara är ute efter att vara elaka och därmed är de inget att bry sig om. Försök ignorera personen, du har gjort ett kanonjobb Lize!!! Och dina inlägg är jättebra!!!

Tack ska du ha :)

hahahaha, hur i hela världen kan man sitta på detta forum med 840tkr i inkomst. herregud.

Vem är du......som kan döma???
Vad gör du då på detta forum ?
Du ska ha klart för dej, ibland går det fel.....men det borde ju du veta
VARFÖR ÄR DU HÄR ??
Om du vill vara dum... så var det någonstans !! För här hjälper vi varandra o stöttar!

Hej,
Hur stor tror ni chansen är för mig att få speciallånet på ca 30 000 om jag har en fast inkomst på ca 18 000 netto i månaden, två betanm. Som är snart två år gamla och uppgick till typ 5000.
Jag har två andra lån på tot. 30 000 och csn på lika mycket.

Mvh Jack

Varför väljer du just Svea Speciallånet de har mycket hög ränta från 20, 40% har du tittat på andra alternativ? Du kan ansöka om lån hos Lendo, Freedom Finance, Arcadia Finance, WebFinance, Lån för alla och Zmarta till lägre ränta än Svea.

Senast ändrad:
Jag trodde inte att det skulle vara möjligt att få lån hos någon av dom med tanke på min anmärkning. Men det kanske är bättre då?
Är det troligt att jag skulle få ett lån då tror du?

Mvh

https://www.bank24.nu/lan-med-betalningsanmarkningar/ här kan du läsa om dessa allt beror på hur din samlade ekonomiska bild ser ut vilket kreditbetyg du har, hur du skött de lån du har, hur de bedömer din återbetalningsförmåga osv. Kontakta dem via mejl eller telefon och berätta om dina förutsättningar de kan ju inte lova någonting men du får ju svar på om det är någon idé att ansöka. Bättre höra med dem först istället för att de tar onödiga UC.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp