Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Svea special lån

480.000 blanco, 150.000 överskott av kap. 20+ uc
Inkomst cirka 480.000

Är det ingen som vet hur lång tid det tar innan man får svar?? Eller man får inget svar när man fått avslag??

Inkomst cirka 480.000

Låter intressant. Tror du det är lättare att få lån via dem än att söka hos en bank direkt?
Hur får man kontakt med han du pratade med?
Är de bättre än lendo? Fler banker?

Mvh.

Inkomst cirka 480.000

Om du har överskott, du menar alltså inte underskott, av kapital så ska det ju inte vara några problem att få lån.

Jag fick avslag med följande: 840 tkr inkomst, 78 tkr i underskott, 15 förfrågningar, inga anmärkningar eller skuldsaldo hos KFM. Blancolån precis som du 480 tkr, så man undrar vad de går på eller om man har otur hos vilken handläggare man hamnar. Du har kanske en fastighet eller borgenär?

antagligen för mycket lån svårt få beviljat ytterligare lån som ensam sökande med redan så stor skuld.sen skall man va 2 som söker över 50000.på special lånet.
annars har dom skuldfinansiering.men då måste man ha säkerhet.

Jag fick avslag med följande: 840 tkr inkomst, 78 tkr i underskott, 15 förfrågningar, inga anmärkningar eller skuldsaldo hos KFM. Blancolån precis som du 480 tkr, så man undrar vad de går på eller om man har otur hos vilken handläggare man hamnar. Du har kanske en fastighet eller borgenär?

hahahaha, hur i hela världen kan man sitta på detta forum med 840tkr i inkomst. herregud.

Banker???

Snäll du som var i kontakt med mymoney, vilka banker mer än svea samarbetar de med?
Är de som typ Lendo men bättre?

Kram.

hahahaha, hur i hela världen kan man sitta på detta forum med 840tkr i inkomst. herregud.

Ja, skratta du, oförskämd är vad du är. Jag har dragits med skulder sedan en skilsmässa, med hus som såldes med förlust för 20 år sedan. Dessutom har jag inte alltid tjänat så här mycket pengar, utan jag har arbetat på och på de senaste åren lyckats höja den rejält, trodde det skulle hjälpa UC-scoren så att jag kunde få ett samlingslån med låg ränta så hade jag blivit skuldfri på 3 år, men inkomsten spelar tydligen inte så stor roll i det fallet. Jag kommer dock att ta mej ur låneträsket ändå är på god väg, till skillnad från övriga här på forumet som kanske inte har samma förutsättningar som jag. Jag vet precis hur alla här känner sej och vill därför komma med råd om jag kan och även ställa frågor, så att jag lär mej mer hur kreditgivning/KFM mm fungerar, det är inget att skratta åt.
Hade det funnits skuldsanering vid min skilsmässa för 20 år sedan, så hade jag tagit det, men istället fick jag ta skitlån för att få mat för dagen och för att klara hyran och som bekant vet ju alla att det blir som en snöboll skulden bara växer...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp