Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Svea skuldfinansiering

Hej jag är som många andra här illa ute och har hamnat hos kfm. Jag har alla lån som finns och är nu helt desperat. Måste lösa min situation på något annat sätt än löneutmätning för jag har förstått att kfm inte tar hänsyn till övriga lån då och då hamnar jag ju mer i skiten. Har absolut ingen att låna av.
När jag läser om svea så låter det bra. Jag kan kanske få en borgenär men bara för det akuta. Ställer svea upp för bara en del? I infon står det om total skuldbörda o det är omöjligt att få borgenär till för det är över en miljon. Akuta är runt 100-150t. Någon med erfarenhet från svea som vet mer?

När vi ansökte fick vi inte bara ta en del lån utan det handlade om hela skuldbördan. Allt eller inget...

Tack för snabbt svar. Fler än jag som inte kan sova.
Har du någon uppfattning om hur stort lån man kan få? Deras privatlån är till 400t så jag utgick från att det här var ungefär lika och jag har mer lån än så.

Tack för snabbt svar. Fler än jag som inte kan sova.
Har du någon uppfattning om hur stort lån man kan få? Deras privatlån är till 400t så jag utgick från att det här var ungefär lika och jag har mer lån än så.

Du kan inte ansöka om skuldsanering istället via KF?

Ansöker du via Svea, nämn då aldrig privata lån!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp