Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Svea skuldfinansiering

Pratade idag med Svea om att söka skuldfinansiering. Hur funkar det för er som fått det beviljat? Jag vill enbart söka ett lån för att bli av med mina sms lån, men de säger att de löser hushållets alla skulder, det var inte min avsikt. Kan man ansöka enbart om max 20 000 för att bli kvitt smålånen? De säger att de har en handläggningstid på ca 1 mån, men då är det redan för sent för mig, behöver hjälp inom två veckor, annars blir det riktigt tufft! Berätta mer, ni som har erfarenheter av den här skuldfinansen! Man får väl ingen anmärkning för att de gör en skuldfinansiering?

Nej, du får ingen anmärkning för det.

Har sökt där men tog aldrig lånet.men ja handläggningstiden är lång.för nig tog det 4månader innan de hörde av sig till mig.de tar ärendena i turordning.
jag sökte för alla lån men då krävde de säkerhet.50000 kan man låna ensam över det säkerhet.men dom hadde då inga krav på att man måste söka för alla lån.
men pröva söka.

För mig gick det på 4 veckor från ansökan till utbetalning. Jag sökte dock på våren antar att under sommaren med semestrar kan handläggningstiden bli längre.

Tack för svaren! Så man får pengarna utbetalda, jag trodde de löste alla lånen åt en. Jag behöver max 20 000, det är det enda, så jag hoppas det kan lösa sig på det här sättet, är de svåra med att bevilja skuldfinansiering? De skulle skicka papprena, så jag ska fundera på det i helgen!

De betalar inte ut lån. De LÖSER gamla skulder och liknande och lägger om månadskostnaden för dig till typ 1000 kr i månaden kanske så att man inte har några problem att betala tillbaka "lånet". Vid lån över 50 000kr behövs medsökande eller borgensman. Medsökande minst 180 000kr i inkomst och borgen minst 240 000kr i inkomst. Fast med en borgen där du lägre ränta. Men upp till 20 000 kan du ansöka själv om. Var vara ärlig och redovisa alla dina skulder så de kan hjälpa dig på bästa möjliga sätt! Lycka till!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp